פתיחת סתימה בצנרת מטבח

פתיחת סתימה בצנרת מטבח היא ממש לא משהו נדיר, מכיוון שהמטבח הוא אחד החללים הכי מלכלכים בבית. לא מעט פסולת נזרקת לניקוז כיור המטבח, מה שמוביל בסופו של דבר לסתימות הניתנות לפתיחה די בקלות. כיצד? - המשיכו לקרוא. 
פתיחת סתימה בצנרת מטבח

פתיחת סתימה בצנרת מטבח – עשה זאת בעצמך

אם אתם מתמודדים עם סתימה בצנרת המטבח, שהיא כנראה הצנרת המתמודדת עם כמות הפסולת הכי גדולה ומגוונת בבית, יש לכך פתרונות די פשוטים. עם זאת, פתרונות שונים לעיתים יעבדו ולפעמים פחות, מה שעשוי להוביל אתכם להזמין אנשי מקצוע בסופו של דבר. רגע לפני זה, הנה כמה טיפים חשובים בנושא:

  1. חוטר: אלא אם יש לכם חוטר שרברבי מותאם, אל תנסו לדחוף לכיור שום כלי כדי לנסות לפתוח את הסתימה. 
  2. סודה קאוסטית: חובה לקחת בחשבון שסודה קאוסטית היא חומצה מסוכנת הן לאדם והן למערכות אינסטלציה מסוימות. 
  3. פומפה: זהו כנראה הפתרון הבטוח ביותר הן לאדם והן למערכת האינסטלציה. 
שחרור סתימה בצנרת מטבח
שחרור סתימה בצנרת מטבח

פתרון ביתי לפתיחת סתימה במטבח

באופן כללי, אנשים לפעמים בוחרים להשתמש בתערובת של חומרים טבעיים למיניהם שאינם כוללים כימיקלים תעשייתיים. למשל, ניתן לערבב סודה לשתייה וחומץ ביתי רגיל, מכיוון שהתערובת הזאת יוצרת תגובה כימית טבעית שיכולה לעזור להמיס את חלק מהדברים שתקועים בניקוז של הכיור.

אבל, הפתרון הנ"ל לא בהכרח יעבוד כנגד כל סוגי הסתימות והחומרים שיכולים להיתקע בחור הניקוז. אם אתם מעדיפים פתרונות מהסוג הזה, שאינם כוללים כימיקלים מסחריים, יש גם תכשירים שונים על המדף שניתן לקנות ברוב חנויות האינסטלציה וכלי העבודה. 

באילו מקרים צריך שרברב לפתיחת סתימה במטבח?

בפשטות, צריך שרברב עבור כל סוג עבודה שאין יכולת לבצע אותה לבד. עם זאת, יש לקחת בחשבון שגם אם אתם יודעים לבצע את העבודה בעצמכם, לעיתים הזמנת שרברב עדיין תהיה משתלמת יותר. זאת, מכיוון שהאינסטלטור יכול לטפל בבעיה כנראה מהר יותר וביעילות גבוהה ממכם. 

יש צורך לקרוא לשרברב או לקבלן ביוב ואפילו במצבים שהסתימה קשה מאוד להזמין ביובית, או שמא היא חוזרת ונשנית מספר פעמים. כמו כן, בעיות של סדקים ושברים בצינורות האינסטלציה יצריכו אנשי מקצוע, בדומה לתקלות צנרת מורכבות אחרות. 

סתימה בצנרת מטבח
סתימה בצנרת מטבח

כמה עולה פתיחת סתימה בצנרת מטבח?

מחיר פתיחת סתימה בצנרת מטבח יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים, כאשר הרף העליון של טווח המחירים בדרך כלל לא יעבור את הסכום של כ-350 – 450 ₪. עם זאת, לעיתים נדרש לטפל בתקלות מורכבות יותר מאשר פתיחת סתימה במטבח, ככה שכל מקרה מתומחר לגופו. 

אם אתם מעוניינים להזמין איש מקצוע לטיפול בבעיה, ההמלצה הכי טובה היא לקרוא לשרברב רק לאחר שאתם עורכים השוואת מחירים לפתיחת סתימות במטבח. השוואת מחירים יכולה לחסוך עשרות שקלים בכיס, כמו גם לסייע במציאת אנשי המקצוע המהימנים ביותר באזורכם. במילים אחרות, אל תוותרו על זכותכם הצרכנית לחסוך עלויות.

5/5 - (31 דירוגים)

כמובן! אנו זמינים עבורכם 24 שעות בכל רחבי הארץ ולרשותינו צוות אינסטלטורים מקצועי ובעל וותק בתחום האינסטלציה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת וסוג הבעיה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?
דילוג לתוכן