איתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה

✔️מתמחים בכל איתור נזילות המים

✅ דו"ח מקיף על תיקון הבעיה

✔️ייעוץ טלפוני ללא עלות.

ביצוע העבודה עד לפיתרון הבעיה!

✔️מחירים הוגנים ושירות מקצועי

התקשרו עכשיו למאתר נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה:

התקשרו עכשיו: 052-5137790 ☎️

מתי נצטרך לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה?

ישנם מקרים רבים המצריכים איתור נזילות במצלמה טרמית, על מנת לחסוך בהרס ונזק לצנרת או לקירות ורצפת הבית. המצלמה הטרמית משדרגת את היכולות של האינסטלטור בקרית שמונה לאתר את נזילת המים ואת תוואי הצנרת במקרים של פיצוצים בצנרת או בתקרת הבית.

לכן לעצתנו, מומלץ להשתמש במצלמה טרמית בקרית שמונה לאיתור נזילות מים לאחר שביצענו בדיקה של כל מקורות המים שנמצאים מעל פני שטח, כלומר שגלויים לעין בלתי מזוינת ושאינם מוסתרים. כגון, כיורים, אסלות, סיפונים, וכו. ברגע שאין שום נזק לאחד האביזרים האלו ככל הנראה הנזילה הינה נסתרת מהעין ויש צורך להיעזר במצלמה טרמית לאיתור נזילות מים בקרית שמונה.

איתור נזילות במצלמה טרמית קרית שמונה
איתור נזילות במצלמה טרמית קרית שמונה

איתור נזילות מים תחת המרצפות בביתכם בקרית שמונה

במקרה שביצענו את כל הבדיקות הרגילות לאיתור הנזילה שנמצאת ברצפה ולא גילינו אותה, ככל הנראה הנזילה נמצאת בצנרת שמתחת לריצוף. בדיוק במקרה כזה האינסטלטור מטעמנו ישתמש במצלמה טרמית לאיתור נזילות מים בקרית שמונה, על מנת לחסוך בהוצאות כספיות של נזק מיותר לרצפת הבית.

השימוש במצלמה הטרמית עוזר לנו לדייק באיתור נזילת המים עד לרדיוס מצומצם מאוד של סנטימטרים בודדים ממקור הפיצוץ בצנרת. ברגע שמגלים את מקור הרטיבות ניתן לומר שכבר חצי מהדרך כבר עשינו וכעת מה שנותר הוא להתחיל לשבור מסביב למקור הנזילה ולאתר במדויק את נקודת הפיצוץ בצנרת המים ולבצע במידת הצורך תיקון צנרת ללא הרס.

מצלמה טרמית לאיתור נזילות
מצלמה טרמית לאיתור נזילות

באיזה מקרים נזמין איתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה?

השירות של איתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה נדרש במגוון רחב של מצבים: מצב אחד הוא במסגרת קניית דירה או בית, שכן בדיקה יסודית ומדוקדקת מאפשרת לרוכשים לדעת בדיוק מהו מצבה של תשתית האינסטלציה בנכס ובהתאם את ערכו האמיתי.

בנוסף, אם ישנו צורך בהחלפת חלק מהצנרת או תיקון פאץ' ניתן לבצע את הפעולה לפני שנכנסים לגור בדירה וכך לחסוך את הפגיעה המסוימת בשגרת החיים שמייצרת עבודה זו.

מצב אחר הוא כשישנה נזילת מים גלויה לעין שמקורה סמוי. במקרים אלה איתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה מאפשר את זיהוי המקור של הנזילה מבלי לשבור רצפות או קירות, במהירות וביעילות.

עוד מקרה שבו כדאי להזמין אינסטלטור מומלץ בקרית שמונה לצורך איתור נזילה במצלמה טרמית הוא כשמופיעים כתמי רטיבות באחד הקירות ולא ברור מהי הסיבה לכך – סיבות אפשריות הן איטום לקוי, צנרת שהתיישנה ועוד. אם יש לכם בריכה בבית וגיליתם נזילה אז תדעו שאיתור נזילה בבריכה אפשר גם לבצע בעזרת מצלמה טרמית.

חשוב להדגיש כי רטיבות בקיר יוצרת טחב ועובש שמחקרים רבים כבר הוכיחו שפגיעתם בבריאותנו קשה, ובפרט הם מסוכנים לילדים ולקשישים. בהתאם, כל כתם רטיבות מחייב הזעקת אינסטלטור שאמון על איתור נזילות מים במצלמה טרמית בקרית שמונה בהקדם האפשרי.

איתור נזילות במצלמה טרמית באמבטיה
איתור נזילות במצלמה טרמית באמבטיה

בין הסיבות העיקריות לנזילת מים (גם במבנים חדשים):

וישנם כמובן עוד גורמים שגורמים לנזילה ומחייבים פניה לאינסטלטור בקרית שמונה בעל ציוד לאיתור נזילות מים בבית.

איתור נזילה עם מצלמה טרמית
איתור נזילה עם מצלמה טרמית

יתרונות השימוש במצלמה טרמית בקרית שמונה

היתרון העיקרי בשימוש במצלמה תרמית לאיתור נזילות בקרית שמונה הוא המהירות שבה היא יכולה לזהות את מקור נזילת המים. מצלמות טרמיות לאיתור נזילות מסוגלות לזהות הפרשי טמפרטורה קטנים עד 0.1 מעלות צלזיוס, מה שיכול להיות שימושי מאוד לאיתור נזילות מים זעירות, כמו במקרים של איתור נזילות בצנרת.

המצלמה מאפשרת לאינסטלטורים בקרית שמונה לבדוק שטחים גדולים במהירות ובדייקנות, ועוזרת לו לזהות במהירות את מקור הנזילה. בנוסף, מצלמות תרמיות חוסכת בנזקים מיותרים, כלומר ניתן להשתמש בהן כדי לבדוק נזילות מבלי לפגוע בקירות או בריצוף.

מחיר איתור נזילות במצלמה תרמית בקרית שמונה

המחיר נקבע לפי פרמטרים שונים ובהתאם למקרה. אין מחיר אחיד לאיתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה, המחיר סופי ייקבע בהצעת המחיר. לפניכם מחירים ממוצעים לשירותי איתור נזילות מים בקרית שמונה:

איתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה

מחירים בש"ח (לפני מע"מ)

איתור נזילה ברצפה בקרית שמונה

מחיר מ-850 ₪

איתור רטיבות בקיר בקרית שמונה

מחיר מ-850 ₪

איתור נזילה במרזב פנימי בקרית שמונה

מחיר מ-950 ₪

איתור נזילה בקרית שמונה בצנרת ביוב

מחיר מ-950 ₪

איתור נזילה בקרית שמונה בכיור ביתי

מחיר מ-750 ₪

מחיר איתור נזילה במצלמה טרמית
מחיר איתור נזילה במצלמה טרמית

השילוב בין ציוד משוכלל לאיתור נזילות לבין ניסיון עשיר

כאמור במקרים רבים איתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה מתבצע בעזרת מצלמה תרמית, שמזהה אזורים חמים וקרים בתוך הקיר או מתחת לרצפה, ועל סמך אינפורמציה זו יכול אינסטלטור בקרית שמונה שמפעיל את המכשור המשוכלל להבין מהי הסיבה לרטיבות, מהו מקור הנזילה וכו'.

על-מנת שפענוח הממצאים של המצלמה התרמית יהיה מושלם, נדרש ניסיון בהפעלתה, ועל כן כשמחפשים אינסטלטור מומלץ לצורך איתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה כדאי לבחון לא רק את הציוד שברשותו אלא גם מידת הניסיון שלו.

הניסיון והיכולות המקצועיות של האינסטלטור באים לידי ביטוי גם בתיקון הגורם לנזילה לאחר שהיא מאותרת. וכדי שגם החלק הזה בהבטחת התפקוד התקין של מערכת האינסטלציה יבוצע ביעילות, תוך זמן קצר ככל האפשר ועם מינימום בלגן והפרעה לשגרת החיים, חשוב לבחור באופן מושכל את איש המקצוע שאותו מזמינים.

איתור נזילה ברצפה עם מצלמה טרמית
איתור נזילה ברצפה עם מצלמה טרמית

החשיבות הרבה של האינסטלטור שמפעיל את המצלמה הטרמית

גם המכשירים המשוכללים ביותר לא יספקו את התוצאות הרצויות אם לא יופעלו בידיים מיומנות, וכך הדבר גם במקרה של איתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה.

בפרט חשוב הניסיון של אותו אינסטלטור מומחה בקרית שמונה שמפעיל את המצלמה הטרמית – הניסיון הוא זה שמבטיח פענוח נכון של הממצאים, ובהתאם הבנה מלאה של הפעולות שנדרשות כדי לפתור את הבעיה. בנוסף תורם הניסיון לביצוע מוקפד של התיקון שנבחר על סמך תוצאות אותו צילום תרמי בקרית שמונה.

לתרמו פרו אינסטלציה ציוד משוכלל במיוחד לאיתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה – כולל אגב,  ביובית בקרית שמונה שמאפשרת לפתור במהירות ובהצלחה כל בעיית ביוב – וניסיון רב בצילומים טרמיים, צילום קווי ביוב ובביצוע התיקונים הנכונים על סמך ממצאי המצלמה הטרמית. מוזמנים ליצור איתנו קשר, לקבל ייעוץ מקצועי לגבי כל חשש או חשד לנזילה, ובמידת הצורך שירות אמין ומיומן להפליא.

מאתר נזילות במצלמה טרמית
מאתר נזילות במצלמה טרמית

תרמו פרו – המקצוענים באיתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה

לתרמו פרו אינסטלציה ניסיון רחב היקף באיתור נזילות במצלמה טרמית בקרית שמונה מכל הסוגים ובביצוע כל התיקונים הנדרשים כדי לפתור בעיות אלה. החברה מחזיקה אינסטלטורים מוסמכים שעברו הכשרה מקצועית לטיפול בבעיות אינסטלציה מכל סוג.

קהל הלקוחות הרחב והנאמן שלנו הוא ההוכחה הטובה ביותר לאמינות הגבוהה, לזמינות המרבית, להצעות המחיר המשתלמות וכמובן לעבודה שמתאפיינת תמיד ברמה הגבוהה ביותר ללא פשרות.

אז אם גיליתם נזילה בבית או רטיבות בתקרה, אל תחכו שהמצב יחמיר הזמינו עכשיו מאתר נזילות מים בקרית שמונה במצלמה טרמית.

5/5 - (43 דירוגים)
דילוג לתוכן