אינסטלטור בבת ים

המאפיינים המיוחדים של העיר בת ים דורשים אינסטלטור מנוסה שמכיר היטב את הצנרת בבניינים ישנים, במגדלי מגורים יוקרתיים, בבתים פרטיים וגם במבנים שממוקמים באזורים עם נטייה להתפתחות מהירה של חלודה. מחפשים אינסטלטור בבת ים? חייגו עכשיו אל חברת תרמו פרו לשירות מהיר, אמין ומקצועי עם הגעה מהירה וציוד חדיש.
אינסטלטור בת ים

✔️ שירותי אינסטלטור בבת ים!

✅ מתמחים בשירותי שרברבות בבת ים.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✔️ התקשרו עכשיו לאינסטלטור בבת ים:

התקשרו עכשיו: 052-5137790 ☎️

אינסטלטור בבת ים 24 שעות
אינסטלטור בבת ים 24 שעות

איך אדע שמצאתי אינסטלטור מקצועי בבת ים?

תקלות במערכת הביוב הן תופעה שכיחה. ערנות שלכם לסימנים של תקלה בצנרת חיונית לצמצום הנזק ותיקון מהיר. אל תמתינו עד לרגע בו כתם הרטיבות כבר מכסה חצי מהקיר או ביוב מציף את הכיור.

פנייה מהירה אל אינסטלטור בבת ים תחסוך לכם זמן וכסף. שימו לב, במקרים דחופים אפשר וכדאי להזמין אינסטלטור חירום בבת ים. תקלות ביוב מכניסות אותנו ללחץ שגורם לנו למהר לבחור באינסטלטור הראשון שאנחנו מוצאים.

תהיו אתם חכמים יותר וגם בשעת לחץ תקפידו לבחור אינסטלטור בבת ים על פי הפרמטרים הבאים: וותק של 5 שנים לפחות, המלצות, שימוש בטכנולוגיה חדישה  כולל צילום קווי ביוב ואפשרות של תיקון פנים צנרת בטכנולוגיית אל הרס.

אינסטלטור בבת ים
אינסטלטור בבת ים

איך לבחון נכון המלצות של שרברב בבת ים?

המלצות הן אמצעי שימושי ויעיל לבחירת אנשי מקצוע. אם נדע לזהות את חוות הדעת האמינות והעדכניות ביותר נבחר במהרה אינסטלטור בבת ים מהטובים בתחום. השלבים הראשונים בבחינת המלצה או חוות דעת יתמקדו בגורם שכתב את ההמלצה והמועד בו היא נכתבה.

עלינו לוודא שמאחורי ההמלצה אכן עומד לקוח של החברה ולא חברת שיווק. על המועד בו ניתנה ההמלצה להיות ב-18 החודשים האחרונים. אם יש לכם אפשרות לשוחח עם הממליצים טלפונית או ברשתות החברתיות עשו זאת.

שרברב בבת ים מוסמך ומקצועי
שרברב בבת ים מוסמך ומקצועי

כמה עולה להזמין אינסטלטור מהטובים בתחום בבת ים?

מחיר אינסטלטור מעיד רבות על רמת המקצועיות שלו. אינסטלטור מקצועי בבת ים אינו חושש לפרסם בפני לקוחותיו מחירון מפורט. חשוב להדגיש שהמחירים במחירון אינם סופיים היות ועלות של שירותי אינסטלציה בבת ים מושפעת מהתנאים בשטח.

כמו כן, חשוב לברר מה כוללת עלות ביקור אינסטלטור ומהי העלות בעבור פתיחת סתימה או תיקון נזילה. מחירים הוגנים מעידים על שירות ברמה של אינסטלטור יצאת צדיק בבת ים.

שימו לב, מחירים זולים בצורה מחשידה צריכים להדליק אצלכם נורה אדומה! תיקון פאץ' בצנרת שמבוצע בצורה חובבנית עלול להסתיים בקריסה של הצנרת כולה.

שירותי אינסטלציה בבת ים

אינסטלטור בבת ים מחיר השירות

פתיחת סתימה פשוטה בבת ים

החל מ – 280 ₪

חיתוך שורשים בביוב בבת ים

החל מ – 450 ₪

פתיחת סתימה במקלחת/בשירותים בבת ים

החל מ – 350 ₪

איתור נזילה ללא מצלמה טרמית בבת ים

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בביוב בבת ים

החל מ – 550 ₪

שירותי אינסטלציה בכל רחבי בת ים

על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר אנו מגיעים לכל השכונות בבת ים יחד עם צוות אינסטלטורים מקצועי לשירותכם 24/6 ביממה, להלן חלק מהשכונות:

  • רמת הנשיא
  • רמת יוסף
  • שיכון ותיקים
  • קרית באבוב
  • שיכון עולה חדש א'
  • שיכון עולה חדש ב'
  • שיכון עולה חדש ג'
  • שכונת הקרוונים
  • שיכון עמידר
פתיחת סתימת ביוב עם אינסטלטור בבת ים
פתיחת סתימת ביוב עם אינסטלטור בבת ים

מי נחשב אינסטלטור מוסמך?

תעודה של אינסטלטור מוסמך בבת ים מעידה על איש מקצוע רציני שיש לו הכשרה לביצוע עבודות אינסטלציה. ברוב המקרים, שרברב בבת ים שיש לו תעודת אינסטלטור מוסמך יהיה מקצועי יותר בהשוואה אל אינסטלטורים חובבנים. ההבדל בין עבודה מקצועית לבין עבודה חובבנית ניכר בתוצאות!

רק אינסטלטור מומחה ומוסמך יידע לאבחן תקלות בצורה מדויקת, להציע את הפתרון הנכון, לעבוד עם ציוד צילום צנרת ביוב ולבצע תיקונים מורכבים ופשוטים ללא גרימת נזק מיותר למבנה. תיקון צנרת ללא הרס חוסך לכם נזק מיותר ויקר לתיקון.

בעיות ביוב בדירות שכורות – מה כדאי לעשות?

אם אתם משכירים דירה או שוכרים דירה חשוב שתדעו מתי האחריות לתיקון חלה על הדייר ומתי בעל הדירה הוא האחראי. פתיחת סתימות ביוב שנוצרו בעקבות שימוש לא נכון בצנרת הוא באחריות הדייר.

כך למשל, הדייר אחראי להזמין על חשבונו אינסטלטור בבת ים לטובת פתיחת סתימות באסלה ובשירותים שנגרמו ממגבונים. האחריות של בעל הדירה היא על גילוי נזילות מים, תיקוני צנרת, תיקון מרזבים.

במקרה של מגורים בבניין משותף בעל הדירה אחראי גם להשתתף בעלויות של תיקוני צנרת שמתבצעים בצנרת המשותפת של הבניין.

אינסטלטור בבת ים מאתר נזילות
אינסטלטור בבת ים מאתר נזילות

אל מי כדאי להתקשר במקרה של תקלה בצנרת של דירה שכורה?

הדיירים שלכם מתקשרים בהיסטריה בגלל כתם רטיבות גדול שהופיע על הקיר ודורשים פתרון עוד היום, מה עושים? בעיות אינסטלציה עם דגש על פתיחת סתימות ועבודות איתור נזילות מים יש לבצע בהקדם האפשרי. אם תמתינו למחר איכות החיים בבית תיפגע בעוד הנזק למבנה מחמיר.

תקלות צנרת חמורות גורמות למצב בו אין כל אפשרות להשתמש בצנרת ובבית ללא צנרת לא ניתן להתגורר. צנרת מושבתת אינה מאפשרת שימוש בשירותים, שימוש במקלחת, שימוש בכיורים.

כבעלי דירה עליכם לפעול לתיקון התקלה במהרה תוך בחירת אינסטלטור מומחה בבת ים. הקפידו להבהיר לדיירים שלכם שאתם מבינים את חומרת המצב ומזמינים עוד היום אינסטלטור בבת ים מהטובים בתחום.

פיצוץ בצנרת שהתגלה על ידי אינסטלטור בבת ים
פיצוץ בצנרת שהתגלה על ידי אינסטלטור בבת ים

איך פותחים בקלות סתימה באמבטיה או במקלחון?

פתיחת סתימות באמבטיה ובמקלחת נדרשת בעיקר בעקבות הצטברות של שיער ולכלוך בצנרת. התקנת מסננים בפתח הניקוז מצמצמת באופן משמעותי את כניסת הלכלוך אל הצנרת ומונעת כך סתימות. כדאי לנקות את פתח הניקוז בכיור, באמבטיה ובמקלחון אחת לחודש לפחות.

הניקוי נועד לחלץ מפתח הניקוז את כל הלכלוך והשיער שהצטברו בו. גם פתיחת סתימות בכיור ובמטבח וגם פתיחת סתימות בחדר הרחצה שנוצרו משאריות של שומן אפשר יהיה לשחרר באמצעות שפיכת מים רותחים אל תוך הצנרת.

לא הצלחתם לשחרר את הסתימה עם מים רותחים? נסו לשחרר את הסתימה עם פומפה. מעוניינים בפתרון מקצועי, יעיל וארוך טווח לבעיה? חייגו אל שרברב בבת ים.

אינסטלטור בבת ים לפתיחת סתימה באסלה
אינסטלטור בבת ים לפתיחת סתימה באסלה

איך פותחים סתימה עם ספירלה ידנית או חשמלית?

אינסטלטור עד הבית בבת ים מגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש לפתיחת הסתימה ותיקון הצנרת. שימוש בספירלה ידנית או חשמלית מאפשר את שליפת הלכלוך שחוסם את הצנרת החוצה. שחרור סתימות עם ספירלה מנקה היטב את הצנרת ומבטיח לכם שקט מסתימות.

את הספירלה משחילים את תוך פתח הביוב במטרה ללכוד את הלכלוך שגורם לסתימה ולשלוף אותו החוצה. האינסטלטור מסובב את הספירלה במטרה לחלץ את כל הלכלוך שהצטבר בצנרת.

מה חשוב לדעת על חומרים לפתיחת סתימות?

חומר פתיחת סתימות אפשר לרכוש בכל מרכול שכונתי. אם החלטתם על דעת עצמכם להשתמש בחומר פתיחת סתימות חשוב שתדעו שמדובר בחומר בעל דרגת רעילות גבוהה מאוד. כל מגע עם חומר פתיחת סתימות אסור ומסוכן. אין לערבב חומר פתיחת סתימות עם חומרים אחרים (אקונומיקה, סודה לשתייה, חומץ וכן הלאה).

יש להקפיד להשתמש אך ורק בחומרים ייעודיים לפתיחת סתימות ולעקוב במדויק אחר הנחיות היצרן. אין לאפשר כל מגע של החומר עם העור או העיניים. האדים של החומר נחשבים גם כן מסוכנים. חשוב לציין ששימוש חובבני בחומר פתיחת סתימות עלול לגרום נזק בלתי הפיך לצנרת.

אינסטלטור בבת ים לסתימת שורשים
אינסטלטור בבת ים לסתימת שורשים

באלו מקרים נזמין מיד אינסטלטור בבת ים?

אם ניסיתם לפתוח בעצמכם את הסתימה בצנרת ללא הצלחה – זה הזמן לפנות אל שרברב בבת ים. פתיחת סתימות שורשים בביוב דורשת אינסטלטור. במקרים של פתיחת סתימות קשות חשוב לבחור נכון אינסטלטור בבת ים שיש לו ניסיון, ציוד צילום צנרת ואפשרות של תיקון צנרת ללא חפירה (טכנולוגיית אל הרס).

מקרים של תקלות חוזרות בצנרת דורשים אינסטלטור מומחה שיש לו את היכולת לבחון מה קורה בתוך הצנרת ולבחור בפתרון ארוך טווח. אם ביוב עולה אצלכם בביוב או מציף את החצר – חייגו מיד אל אינסטלטור להרחקת המפגע התברואתי מסביבת המגורים שלכם.

טיפול בנזילות דורש איש מקצוע מהטובים בתחום. השתמשתם בחומר פתיחת סתימות טרם הגעת האינסטלטור? חשוב לציין זאת על מנת לאפשר לו להתמגן.

שירותי אינסטלציה בבת ים בידי אינסטלטור מקצועי – תרמו פרו

תקלות צנרת מופיעות תמיד ברגע הלא נכון, תשמחו לגלות שבעזרת ציוד חדיש אפשר לדעת מה בדיוק גורם לסתימה, היכן היא נמצאת וגם לאתר נזילות ולתקן את הצנרת ללא הרס. חברת תרמו פרו היא הכתובת לשירותי אינסטלציה ברמה גבוהה עם צוות מקצועי, מנוסה, יעיל ומדויק שמגיע בדיוק בזמן.

חייגו עכשיו אל חברת תרמו פרו לתיקוני צנרת ללא הרס, פתיחת סתימות קשות, צילום צנרת ביוב, איתור נזילות ושאר עבודות אינסטלציה במחירים אטרקטיביים. במקרים דחופים יינתנו שירותי אינסטלטור חירום בבת ים עם אפשרות להגעה מיידית.

5/5 - (31 דירוגים)

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת וסוג הבעיה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

אנו מבצעים את כל סוגי עבודות האינסטלציה הדרושים עבור לקוחותינו: פתיחת סתימות, איתור נזילות, תיקון צנרת ללא הרס, שירותי ביובית, הוצאת שורשים בביוב ועוד מגוון שירותים המופיעים באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מחפשים אינסטלטור? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר!

5/5

שירותים נוספים

איזורי שירות נוספים

דילוג לתוכן