איתור נזילה בבריכה

כיום בהמון בתים פרטיים ישנם בריכות שחיה שנבנו במהלך בניית הבית או לאחר מכן. על מנת שתוכלו ליהנות מהבריכה כמו שצריך יש לשמור על תחזוקה נכונה ובין היתר על בדיקת גובה מפלס המים, כך בעצם נוודא שאין נזילה בבריכה. הבדיקה לאיתור נזילה בבריכה מתבצעת בידי מכשור טכנולוגי מתקדם כגון מצלמה זעירה בעלת סיב אופטי.
איתור נזילה בבריכה

✅ איתור נזילה בבריכה ללא הרס

✔️מתמחים באיתור נזילות בבריכות שחיה

✅ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי 

✔️ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✅ביצוע העבודה עד לאיתור הנזילה.

✔️מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי ואמין.

✅התקשרו עכשיו לאיתור נזילה בבריכה:

052-5137790 – 24 שעות ביממה

איתור נזילות בבריכות שחיה – פנו למומחים בתחום

לפני שנתחיל ונדבר על הגורמים והסיבות לנזילה בבריכה חשוב להבין שלא כל אינסטלטור יודע ומבין איך לאתר נזילה בבריכה. אנו מציעים לכם לבדוק טוב לפני שאתם מזמינים מאתר נזילות ולוודא שבידו המכשור הטכנולוגי וההסמכה המתאימה על היותו בעל מקצוע מוסמך לכך. אם מדובר במקרה דחוף צרו איתנו קשר טלפוני 24/6 ונשמח לעזור לכם באיתור נזילת מים בבריכה בצורה מקצועית ונכונה ובמחיר הוגן

ממה נגרמת נזילה בבריכה?

אין באמת סיבה אחת לנזילה בבריכה, ישנם גורמים רבים לכך שיכולים לגרום לנזילה בבריכת שחיה. בסופו של דבר התוצאה מכך היא איבוד כמויות מים שמתבטאת בהוצאה מיותרת של מאות שקלים בשנה. על מנת לחסוך את עוגמת הנפש אנו מציעים לכם לבצע איתור נזילה בבריכה. לפניכם חלק מהסיבות העיקריות לנזילה בבריכה:

אריחים רופפים וסדקים בקירות הבריכה

כמעט בכל בריכה ביתית ניתן למצוא אריחים המודבקים לקירות ולרצפת הבריכה. עם הזמן וכתוצאה מהיחלשות חומר ההדבקה האריח משתחרר ומי הבריכה חודרים דרכו ויוצאים מהסדקים הקטנים בקיר הבריכה.

איטום לקוי של קירות או רצפת הבריכה

במידה ומי שבנה את הבריכה עשה עבודה לקויה תוכלו לגלות כי יש לכם נזילת מים בעקבות האיטום הלקוי שהתבצע. חשוב לדעת שהאיטום צריך להתבצע בצורה מקצועית והרמטית לחלוטין כדי שמים לא ידלפו החוצה. במקרה כזה, נציע לבצע איתור נזילה בבריכה בהקדם.

נזילה בצנרת הבריכה

מערכת האינסטלציה של הבריכה מורכבת מצינורות שמובילים מים מחדר המכונות אל הבריכה ובחזרה. לפעמים עשוי להיות חור או סדק בצנרת מה שמוביל לנזילה בבריכה באופן סמוי שקשה מאוד לשים לב אליו ללא איתור נזילה מקצועי.

איך בודקים נזילה בבריכה
איך בודקים נזילה בבריכה

איך בודקים נזילה בבריכה?

איבוד מים בבריכה עשוי להיות גם באופן טבעי, כלומר אידוי של המים בעקבות השמש הקופחת. אך במקרים מסוימים זה בהחלט לא המצב, לכן צריך להיות עירניים ולוודא שאין נזילה בבריכה. אז איך בודקים נזילה בבריכה – התשובה לפניכם.

ישנה בדיקה פשוט מאוד שכל אחד יכול לבצע. לשם כך, מלאו דלי במים והניחו אותו על המדרגה הראשונה של הבריכה. סמנו את מפלס המים בדלי ובבריכה, ולאחר מכן כבו את המשאבה ובדקו את מפלס המים בדלי ובבריכה לאחר מספר שעות (עדיף אחרי 24 שעות). במידה ומפלס המים בבריכה יורד יותר ממפלס המים בדלי, ייתכן שיש נזילה בבריכה.

בדיקות נוספות שעשויות לעזור באיתור נזילה בבריכה:

  • חפשו סימנים גלויים לדליפה: בדקו בבריכה סדקים, אריחים רופפים או נזק אחר שעלול לגרום לדליפה.
  • בדוק את ציוד הבריכה: יש לוודא שכל ציוד הבריכה, כגון משאבת המים, צנרת המים בחדר מכונות שהכל תקין. אם אחד מהפריטים הללו אינו פועל כראוי, זה עלול לגרום לנזילה בבריכה.
  • בדוק את צנרת הבריכה: חפש צינורות רופפים או סודקים שעלולים לגרום לנזילת מים מהבריכה.

במקרה שאיתרתם את הנזילה כדאי להזמין חברת מקצועית לאיתור נזילות בבריכות שחיה. חברה מקצועית תשתמש בציוד ובטכניקה מיוחד לאיתור הנזילה ולתיקונה בעת הצורך. חשוב לטפל בכל נזילת מים בבריכה בהקדם האפשרי כדי למנוע נזק נוסף.

איתור נזילות בבריכות שחיה
איתור נזילות בבריכות שחיה

איתור נזילה בבריכה באופן מקצועי מתבצע באמצעות בדיקות שונות

ראשית נתחיל בבחינה ויזואלית חיצונים על מנת לראות אם יש רטיבויות שונות בסמוך לבריכה או לחות שהצטברה. לאחר מכן נבחן את תוואי צנרת הבריכה על מנת לאתר את הנזילה. נבצע צילום פנים צנרת בעזרת מצלמה בעלת סיב אופטי ומסך חיצוני המאפשר לראות בלייב את המצלמה נעה לאורך הצנרת. כך נוכל לבחון אם יש חורים או סדקים בצנרת.

תיקון נזילה בבריכה – איך זה מתבצע?

במקרים שמדובר על תיקון נזילה בבריכה בצנרת נבצע תיקון פנים צנרת הנקרא גם תיקון פאץ'. בעזרת התיקון אין צורך לשבור קירות או מרצפות אלא התיקון הוא בתוך הצנרת ובכך נחסוך לכם עוגמת נפש מרובה והוצאות מיותרות.

תיקון פאץ מתבצע בעזרת חומרים מיוחדים שבעל המקצוע מכין ממש בשטח המולבשים על צינור העשוי מבלון שדוחפים עד למקום הבעיה בצנרת ואז מנפחים את הבלון. החומר שעל הבלון מתייבש והופך להיות ממש צינור חזק וקשיח הנצמד לצינור הקיים. כך בעצם יוצרים צינור בתוך צינור ואוטמים את הנזילה בבריכה ומונעים מהמים לדלוף החוצה.

תיקון נזילה בבריכה
תיקון נזילה בבריכה

איתור נזילה בבריכה – הזמינו את תרמו פרו אינסטלציה

איתור נזילות בבריכות שחיה כמו שהבנתם הינו עשוי להיות מורכב. ברוב המקרים ברגע שמאתרים את הנזילה יש לבצע תיקון במידי. חשוב מאוד לבחור בבעלי מקצועי מומחים לאיתור נזילה בבריכה, אל תתפשרו על זה! פנו למקצוענים באיתור נזילות בבריכה – תרמו פרו.

בהחלט כן! אנו מציעים לקרוא את המאמר באתר לפני שמזמינים בעל מקצועי לאיתור נזילה בבבריכה >> היכנסו לקרוא עכשיו.

כמובן! חלק מהעניין הוא לתקן את הנזילה בבריכה ולמנוע ממים לדלוף החוצה. אנו מתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר עד לפיתרון הבעיה.

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (30 דירוגים)
דילוג לתוכן