פתיחת סתימות קשות

✅שירותי פתיחת סתימות קשות בפריסה ארצית

✔️אינסטלטור מומחה לפתיחת סתימות

✅ דו"ח מקיף על פתיחת הסתימה

✔️ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✅ביצוע העבודה עד לפיתרון הבעיה

✔️מחירים הוגנים ושירותי מקצועי

✅התקשרו עכשיו לפתיחת סתימות קשות:

052-5137790 – 24 שעות ביממה

מה עושים במקרה של פתיחת סתימות קשות

חברת 'תרמו פרו' מתמחה במתן שירותים עבור פתיחה של כל סוגי הסתימות בעולם האינסטלציה. אנחנו מאמינים במתן שירות מעולה ללקוחות שלנו המבוסס על אמון ועל מקצועיות חסרת פשרות. אצלנו תקבלו שירות מעולה במחירים נוחים והגעה של אינסטלטור במהירות עד לבית הלקוח. אנחנו זמינים עבורכם בטלפון 052-5137790 מסביב לשעון כדי לתת בכל רגע את השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים לתת.

מה הגורמים המובילים להיווצרות של סתימה

סתימה היא ההגדרה המדעית לסיטואציה בה נוזלים לא יכולים להמשיך לעבור בקלות לאורך הצינורות שמוליכים את מי הביוב אל עבר אגני הניקוז שלהם. בין אם מדובר על צינורות הניקוז עבור הביוב של היישוב, השכונה או הבניין בו אתם מתגוררים. פתיחת סתימות בצנרת ביוב היא כמובן סיטואציה בה אנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות כדי להזיז את הגורמים שחוסמים את הצנרת כדי לקבל מעבר קל ונוח בתוך מערכות הביוב עבור זרימה של מים מלוכלכים. פתיחת סתימות קשות היא למעשה פתיחה של כל סתימה רגילה אלא שכאן אנחנו מדברים על סתימה עקשנית במיוחד.

שכן לא פעם נדמה כאילו אין פיתרון, אבל בעזרת שורה של כלים מקצועיים אנחנו יכולים לקבל את התוצאה הרצויה מהר משחשבנו. שירותי אינסטלציה מקצועיים הם הפתרון בדרך כלל עבור הרבה מהבעיות.

מה הגורמים שמקשים על פתיחת סתימות ביוב

הסיבות שיכולות להפוך פתיחת סתימות ביוב למורכבות יותר הן בדרך כלל מהסיבות הללו:

פתיחת סתימות ביוב הופכת מורכבת יותר לאור העובדה שהגורם הסותם ממוקם בנקודה רחוקה מדי

צינורות הביוב הם צינורות ארוכים ולעיתים התקלה לא מופיעה בנקודה אליה אפשר להגיע בקלות. במקרים כאלו פתיחת סתימות ביוב היא הרבה פעמים פעולה שהייתה אולי יכולה להיות קלה יותר, אבל ברגע אחד הופכת לסיטואציה בה עלינו לבצע פתיחת סתימות קשות. כאשר אתם מזמינים אינסטלטור מקצועי אתם למעשה מקבלים את כל ארסנל הכלים שלו שמאפשר בדרך כלל גישה קלה יותר לנקודה אליה היה קשה מאוד להגיע לכתחילה.

פתיחת סתימות קשות היא לעיתים כתוצאה משורה של תקלות במערכת האינסטלציה

פתיחת סתימות קשות יכולה להיות עבודה שעל פניו קלה, כלומר הפתיחה עצמה לא אמורה להיות מורכבת מאוד. אבל, לעיתים יש שרשרת של תקלות המשפיעות זו על זו. שחרור סתימות ביוב לעיתים יכול להתרחש מאחורי אריחים באמבטיה נניח, שדורשים הוצאה  של האריחים, טיפול בבעיה והחזרה של האבנים למקומן. כל התהליך עלול לקחת זמן וזה מה שהופך את התהליך הפשוט לכאורה לתהליך שכולל פתיחת סתימות קשות.

מה הכלים העומדים לרשותינו בהליך של פתיחת סתימות קשות

כאמור, פתיחת סתימות קשות כוללות שימוש בכלים מיוחדים שיאפשרו לנו להגיע לתוצאות הדרושות לנו במהירות וביעילות. הכלים העומדים לרשותינו הם רבים ונסקור חלק מהם כעת בהרחבה:

פתיחת סתימות מורכבות שממוקמות בעומק ניתן לפתוח בעזרת 'זחל מיוחד'

הרבה פעמים הדרך הנפוצה עבור פתיחת סתימות ביוב היא שימוש במקל ארוך ומיוחד, מאין ספירלה חשמלית, שמאפשרת לנו להזיז את העצם שגורם לתקלה ופשוט לתת לה להמשיך במורד הזרם או לעלות למעלה. הרבה פעמים כאשר מדובר על מקרים בהם אנו רואים ביוב עולה, זו הדרך הטובה ביותר לפתור פשוט את הבעיה.

פתיחת סתימות קשות יכולה להיעשות בעזרת שימוש בחומרים מיוחדים

לעיתים הגורם שמייצר את הסתימה הוא שורה של חומרים שומניים שנתקעו לאורך תעלות הניקוז. פתיחת סתימות בכיור היא בדרך כלל תוצאה של סתימה שנגרמה עקב הצטברות שומנים לאורך הצינורות מה שגרם לסתימה ומכאן שיש להיעזר בחומרים שימסו את החומרים השומניים הללו ויאפשרו המשך זרימה של המים המלוכלכים הלאה. מצד אחד מדובר על פטנט מעולה שעוזר לנו כאשר מדובר על סתימה שממוקמת בנקודה עמוקה בתוך המערכת. מהצד השני, חשוב לקחת בחשבון כי אופן העבודה הזה עלול להוביל לפגיעה במערכת הצינורות, כך שיש לבצע את העבודה מתוך שיקול דעת.

פתיחת סתימות בלחץ מים

ישנם מקרים בהם פתיחת סתימות קשות יכולה להתבצע בקלות רבה יותר על ידי הזרמה של מים בלחץ גבוה לתוך המערכת. כאמור, שוב, מדובר על מקרה בו אנחנו לא יכולים לפתוח פשוט את המערכת ולהגיע לגורם שמעכב את המערכת כולה.

פתיחת ביוב סתום בעזרת וואקום

במקרים חמורים במיוחד, בהם אנחנו מדברים על פתיחת סתימות קשות בהיקף רחב, יכול להיות שניעזר בכלים חיצוניים. שימו לב כי מערכת הניקוז היא מערכת שמתחברת לעוד מערכות כל הזמן ומייצרת מאין מערכת אחת גדולה בסופו של דבר. פתיחת סתימות בעזרת וואקום היא לעיתים שימוש בכלי מיוחד העונה לשם 'ביובית' שבעזרת וואקום פשוט שואב את כל הפסולת מהביוב המרכזי. מדובר על הליך מיוחד שנעשה כאשר מדובר על סתימה שפוגעת בכמה בתים באותו בניין או באותו היישוב.

סתימה בביוב היא סתימה שלעיתים כל שצריך הוא להגיע אליה

כאמור, פתיחת סתימות קשות היא לעיתים פתיחת סתימה שממוקמת מאחורי קיר. מערכת האינסטלציה ממוקמת בתוך הקירות שלנו. כאשר מדובר על חדר האמבטיה לדוגמv, פתיחת סתימות קשות יכולה להיות פשוט כתוצאה מהזזה של אריחים כדי לפתוח פתח עבור תיקון הצינורות השונים באופן פרטני. פתיחת סתימות קשות היא פעולה שלעיתים פשוט דורשת היכרות עם תחומים שונים בתוך ענף הבניה שיש לתת להם מענה בתוך העולם הרחב הזה של פתיחת סתימות קשות.

פתיחת סתימות קשות מתחילה בתכנון

פתיחת סתימות קשות היא לעיתים כתוצאה מעבודה שנעשית לא נכון. הרבה פעמים יש לבצע תכנון מקדים כדי לדעת כיצד לעבוד עם המערכת מה שדורש יכולת אבחנה נכונה ומתן שורה של מסקנות שיאפשרו לנו להבין בדיוק איפה הבעיה ממוקמת. משחרר סתימות ביוב הרבה פעמים צריך לחשוב באופן יצירתי משום שבישראל בפרט, רבות ממערכות האינסטלציה אלו מערכות ישנות שדורשות מתן תשומת לב לאורך תהליך התיקון. פתיחת סתימות קשות לעיתים הופכות כאלו פשוט כי מי שביצע את התיקון לא השקיע מספיק מחשבה על האופן בו הוא מתכוון לפתוח את הסתימה. אנחנו, בחברת 'תרמו פרו' מקפידים על בחינה מדוקדקת של המערכת לפני שאנחנו ניגשים לביצוע העבודה.

מה העלות לשירותי פתיחת סתימות קשות?

פתיחת סתימות קשות לא בהכרח יעלו יותר. הרבה פעמים קל לחשוב על האתגר הכלכלי מאשר על העובדה כי בכל יום שעובר פתיחת הסתימה הפשוטה יחסית הופכת במהירות לתהליך של פתיחת סתימות קשות, כאלו שקשה יותר לתת להן מענה משום שהמצב מדרדר. לכן חשוב לציין כי העלות של פתיחת סתימות קשות תלויה בהרבה גורמים משתנים שמכתיבים את המחיר בסופו של דבר.

הרבה פעמים אתם יכולים להסתכל על הסיטואציה ולחשוב כי מדובר על מקרה בו תידרש פתיחת סתימות קשות בעוד אנחנו יודעים כי ניתן באמצעים פשוטים יחסית לפתור את הבעיה בקלות רבה יחסית. פתיחת סתימות מורכבות בדרך כלל יעלו יותר, אבל השאלה היא מה הגורם שיוצר את המורכבות. האם מדובר על מקרה בו יש להזיז אריחים או שמדובר על מקרה בו פשוט העבודה שאתם ניסיתם לבצע באופן ידני לא הצליחה.

פתיחת סתימות קשות מתרחשת כתוצאה מהזנחה

ישנם סימנים מקדימים לכך שמתרחשת סתימה. פתיחת סתימות קשות היא כתוצאה מהיווצרות של סתימה קשה שהיא כתוצאה מכך שלא היה מי שיבוא בזמן ויגיד שיש תקלה. אין אינסטלטור שלא יגיד לכם כי מהרגע בו נוצרת סתימה אנחנו נמצאים על זמן שאול. שחרור סתימה היא פעולה הכרחית שכן בלעדיה אנחנו נמצא את עצמנו בקלות מתמודדים עם מקרה בו הסתימה מובילה לשרשרת של תקלות שבסופן, במקרים חמורים, אנחנו עלולים להיות עדים למקרה של פיצוץ צינור שפשוט לא הצליח לעמוד בעומס.

מה הסימנים לכך שיש לבצע פתיחת ביוב סתום

כדי שלא תגיעו לכדי פתיחת סתימות קשות, שימו לב לסימני האזהרה שנמצאים שם כדי להגן עליכם:

ביוב עולה

במקרה בו אנחנו רואים את הביוב עולה, הסימן הוא שיש סתימה והמים לא מצליחים להמשיך לזרום לכן הם עולים כלפי מעלה. אולי תשימו לב כמובן להיווצרות של ריח רע בנקודות בהן אנחנו לא אמורים להריח ריחות כאלו, בשירותים או במטבח. אם זה המקרה אז זה הזמן לפנות לאיש מקצוע, אינסטלטור מקצועי שhיתן מענה במהירות.

סתימה באסלה לעיתים יוצרת רעש כאשר מורידים את המים

האמירה הזו נכונה גם למקלחת ולכיור. אם אתם שומעים שורה של רעשים שאתם לא מכירים, כנראה אנחנו מדברים על מקרה בו יש לבצע פתיחת סתימה במערכת ביוב ויש לבצע אותה במהירות.

אם המים פשוט לא יורדים

לעיתים המים פשוט לא יורדים. אנחנו יודעים שאם תמתינו עוד זמן הם ירדו בסוף אבל בשלב מסוים הם פשוט לא ירדו ואתם תמצאו את עצמכם בבעיה. משחרר סתימות ביוב יגיע ויתן לכם מענה בתוך זמן קצר שיתן פתרון לטווח ארוך.

אתם יכולים להזמין אינסטלטור בכל שעה

חברת 'תרמו פרו' נותנת שירות של אינסטלטור 24/7. אנחנו רוצים לעזור לכם ולתת לכם את השירותים הטובים ביותר לא משנה מתי. הרי תקלות הרבה פעמים לא מתייעצות איתנו לפני שהן מתרחשות אבל אנחנו צריכים להגיב אליהן באופן מיידי. לכן אנחנו כאן, עם כל הכלים שברשותינו כדי לתת לכם את המענה הטוב ביותר בסופו של דבר.

שימו לב כי מתן פיתרון בזמן פותר לא אחת בעיות מורכבות במיוחד. אנחנו רוצים להיות כאן בשבילכם כדי למנוע מכם שורה של מקרים בהם תיאלצו לשלם יותר כסף ולהשקיע יותר זמן בפתרון עבור בעיה שאולי אם היינו מטפלים בה בזמן היא לא הייתה מורכבת כל כך.

שירותי אינסטלציה מקצועיים – זה תרמו פרו!

חברת 'תרמו פרו' היא חברה שמספקת פתרונות בתחום האינסטלציה עבור חברות רבות במשק הישראלי כמו גם לבתים פרטיים. אנחנו נמצאים כאן כדי לתת לכם מענה טוב ומקצועי שיעזור לכם ליהנות מהמערכת שאמורה לתת לכם את השירות הראוי כאילו הייתה מובנת מאליה.

שירותי אינסטלציה הם זכות בסיסית של כל אחד. הם הסימן לכך שאנחנו חיים בחברה מתפקדת ולכן חשוב לנו להיות כאן כדי לתת לכם את השירות המקצועי שייתן לכם לישון טוב בלילה.

אנחנו שולחים אינסטלטור מקצועי לא רק כדי שיפתור לכם את הבעיה באופן נקודתי. אלא כדי שיוכל להבין מאיפה הבעיה נוצרה, מה הגורמים שהביאו למקרה הזה ומה אנחנו יכולים לעשות כדי למנוע מכם להזמין שירותי אינסטלציה מתקדמים בכל פעם מחדש. לנו חשוב שתוכלו ליהנות ממערכת מתפקדת בלי יותר מדי כאב ראש .

אז למה אתם מחכים? אנחנו כבר ממתינים לכם על הקו 052-5137790.

כמובן! אנו זמינים עבורכם 24 שעות בכל רחבי הארץ ולרשותינו צוות אינסטלטורים מקצועי ובעל וותק בתחום האינסטלציה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר.

בהחלט! לרשותינו צוות אינסטלטורים הזמין עבורכם 24 שעות ביממה ויגיע לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת לשרת אתכם ולפתור את התקלה על הצד הטוב ביותר. לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

אנו מבצעים את כל סוגי עבודות האינסטלציה הדרושים עבור לקוחותינו: פתיחת סתימות, איתור נזילות, התקנת כלים סניטריים, הוצאת שורשים בביוב ועוד מגוון שירותים המופיעים באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (22 דירוגים)
דילוג לתוכן