אינסטלטור ברמת גן

באותם רגעים בהם אתם מחפשים אינסטלטור ברמת גן כדאי שתדעו למי כדאי לפנות. בחירה נכונה היא חברת אינסטלציה שמתחייבת לשירות מקצועי, איכותי, מהיר ואדיב במחירים הוגנים. חברת תרמו פרו היא חברת מקצועית שמבצעת מזה שנים רבות עבודות איתור נזילות, פתיחת סתימות ותיקוני צנרת באמצעות ציוד חדיש, חייגו לתיאום הגעה מהירה.
אינסטלטור רמת גן

5 סימנים שכדאי לכם להזמין אינסטלטור ברמת גן מהר

    1. שינויים בלחץ המים
    2. ריח של ביוב
    3. סתימת ביוב
    4. נזילה בקיר או ברצפה
    5. ניקוז איטי של מים

 

אם שמתם לב לשינויים בהתנהגות של הצנרת – זה הזמן לפנות אל אינסטלטור ברמת גן ולהתייעץ. ביקור אינסטלטור מהיר עשוי לחסוך לכם אלפי שקלים. אם נטפל בבעיית הצנרת טרם החמרתה נצליח לחסוך את הפיצוץ בצנרת, הנזק למבנה ובעיקר את עוגמת הנפש שמתלווה להצפת ביוב.

אם המים אינם חמים למרות שהדלקתם את הדוד כמו תמיד או שהאסלה אינה נשטפת בקלות – כדאי להזמין אינסטלטור לבדיקת הצנרת. האטה במהירות ניקוז המים בכיור או באמבטיה מעידה על סתימה שמתפתחת אצלכם בצנרת. ללא ביקור מהיר של שרברב ברמת גן תמצאו את עצמכם במהרה עם צנרת מושבתת.

אינסטלטור ברמת גן
אינסטלטור ברמת גן

טיפול בתקלות ביוב בצורה מידית – אל תדחו לרגע האחרון!

הצנרת פועלת 24 שעות ביממה במשך 7 ימים בשבוע. בעוד כאשר מתעורר חשד לתקלה ברכב יש לכם הזדמנות להשבית אותו עד ליום בו יהיה לכם זמן לבקר במוסך – עם הצנרת הביתית אתם לא יכולים לעשות זאת. שימוש בצנרת הכרחי בכל שעה בה אתם שוהים בבית. המשך שימוש בצנרת סתומה או סדוקה גורם להחמרה במצב.

סתימה במקלחת שאינה מטופלת נכון במהרה עלולה להתפתח לסתימה מורכבת. כתם של רטיבות שנוצר בגלל סדק בצנרת יגדל בעקביות ללא טיפול מהיר. אל תחכו לרגע בו הסדק יהפוך לפיצוץ בצנרת, הזמינו אינסטלטור ברמת גן עוד היום!

מחירי שירות ממוצעים של אינסטלטור ברמת גן

עלות הזמנת שרברב ברמת גן נקבעת בעזרת מס' פרמרטרים שונים, כגון שעת ההזמנה, אופי הבעיה, הכלים הדרושים לפיתרון.

שירותי אינסטלציה ברמת גן

אינסטלטור ברמת גן מחיר השירות

פתיחת סתימה פשוטה ברמת גן

החל מ – 280 ₪

חיתוך שורשים בביוב ברמת גן

החל מ – 450 ₪

פתיחת סתימה במקלחת/בשירותים ברמת גן

החל מ – 350 ₪

איתור נזילה ללא מצלמה טרמית ברמת גן

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בביוב ברמת גן

החל מ – 550 ₪

 

אינסטלטור רמת גן פתיחת סתימה באסלה
אינסטלטור רמת גן פתיחת סתימה באסלה

הזמנת אינסטלטור ברמת גן והגעה לכל השכונות בעיר

על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר מאינסטלטורים ברמת גן, אנחנו מגיעים לכל השכונות בעיר 24/6 ביממה, בכדי לבצע שירותי אינסטלציה ברמת הגבוהה ביותר. לפניכם חלק מהשכונות ברמת גן אליהם אנו מגיעים באופן קבוע:

  • הבורסה
  • מרום נווה
  • רמת אפעל
  • רמת שיקמה
  • שיכון ותיקים
  • רמת חן
  • קרית קריניצי
  • נווה יהושע
  • רמת עמידר
  • נחלת גנים
  • רמת יצחק
  • כפר אז"ר
  • תל בנימין
  • תל גנים
  • שיכון הצנחנים
  • תל יהודה
  • תל ליטוינסקי
  • קרית בורוכוב
  • גן ערמונים
  • שיכון עלית
  • שיכון המזרחי
  • שיכון צבא הקבע
  • שכונת הגפן
  • הברושים
  • שיכון חרות
  • שיכון הבנים
  • הלל

צנרת ביוב או אינסטלציה משמיעה קולות – מה עושים?

אינסטלטור מוסמך ברמת גן יידע לאבחן תקלות בצנרת על פי מידע שאתם תספקו טלפונית. אם שמתם לב לשינויים בקולות או בריחות שעולים מהצנרת חשוב לתאם בהקדם ביקור אינסטלטור ברמת גן.

צליל של שריקה שמופיע מיד עם פתיחת המים מעיד על בעיה בצנרת. האינסטלטור יקשיב לקולות, יבדוק את הצנרת, ישאל שאלות ויציג בפניכם את המסקנות וההמלצות שלו.

אינסטלטור ברמת גן תיקון והחלפת צנרת ביוב
אינסטלטור ברמת גן תיקון והחלפת צנרת ביוב

מה לחץ המים מספר לי על מצב הצנרת?

לחץ המים הפך לאחרונה חלש? פתיחת סתימות באמבטיה ובמקלחת עשויה להחזיר את לחץ המים למצב תקין. חשוב שתדעו: לחץ מים נמוך אינו פוגע רק בחוויית הרחצה שלנו אלא גם ביכולת של הצנרת לשטוף הלאה לכלוך.

כאשר לחץ המים נמוך הסיכויים להיווצרות של סתימות עולים. כמו כן, לחץ מים חזק מידיי עלול לפגוע בצנרת ובמתקנים הסניטריים. בכל מצב בו לחץ המים משתנה לפתע ללא הסבר כדאי להזמין אינסטלטור ברמת גן עם ציוד צילום קווי ביוב.

תיקון צנרת ללא הרס מאפשר ביצוע תיקונים בשלט רחוק ללא גרימת נזק למבנה. לא מרוצים מלחץ המים אצלכם בבית? אינסטלטור מומחה ברמת גן יידע להציע פתרון לבעיה.

טיפים של שרברב ברמת גן לשמירה על צנרת ביוב תקינה

שירותי אינסטלציה ברמת גן נדרשים מעת לעת בכל בית, לא ניתן יהיה למנוע לחלוטין את הצורך בתיקוני פנים צנרת אך אפשר בהחלט לצמצם את הסיכויים להתפתחות של סתימות. תחזוקה נכונה של צנרת מתחילה בשימוש מושכל! עליכם למנוע כל שטיפה של לכלוך אל תוך הצנרת באמצעות התקנה של מסנן בפתח הניקוז.

פתיחת סתימות באסלה ובשירותים נדרשת בעיקר בגלל השלכת מגבונים ומוצרי היגיינה אל האסלה – הקפידו להשליך אותם אך ורק אל הפח. שימו לב, שטיפת קיסמי ניקוי אוזניים באסלה גורמת לסתימות מורכבות, הקפידו להשליך גם אותם לפח.

המסננים יצמצמו הצטברות של שיער בצנרת של המקלחת וימנעו כך סתימות. במטבח שפיכת שמן אל הכיור עלולה לגרום לסתימה בעייתית – השליכו את השמן לפח האשפה!

אינסטלטור ברמת גן לבעיות צנרת
אינסטלטור ברמת גן לבעיות צנרת

מה גרם לסתימה אצלי בבית ברמת גן?

פתיחת סתימות ביוב נדרשת בכל בית מעת לעת. מחיר אינסטלטור פתיחת סתימות נקבע על פי מורכבות העבודה, סוג הסתימה, הציוד הנדרש, רמת הדחיפות, מועד הזמנת השירות.

עלות ביקור אינסטלטור מחוץ לשעות הפעילות הסטנדרטיות כרוכה בתשלום נוסף. במקרים דחופים אכן כדאי להתעקש על הגעה מיידית של אינסטלטור 24 שעות ברמת גן אל המקום. עלות ביקור אינסטלטור הופכת משתלמת יותר כאשר אתם מפיקים את הלקחים הדרושים ומקבלים טיפים לשימוש נכון יותר בצנרת.

הקפידו לברר מול האינסטלטור מה בדיוק גרם לסתימה בצנרת שלכם וכיצד הוא ממליץ לכם לפעול על מנת למנוע את חזרתה.

איך מבצעים תיקוני צנרת ללא הרס?

תיקון צנרת ללא חפירה דורש אינסטלטור מוסמך ברמת גן עם ניסיון רלוונטי. פרויקטים של תיקון פנים צנרת מחייבים ציוד חדיש כולל צילום קווי ביוב ושאר כלים חדישים.

אם הגעתם למצב בו נדרש אצלכם תיקון צנרת ביוב בעוד הצנרת מותקנת בתוך הקירות, מתחת לאריחי הריצוף או מתחת לאדמה בחצר – אל תמהרו לאשר גרימת נזק למבנה מבלי לבדוק תחילה אופציה של תיקון צנרת בשיטת אל הרס.

פלאי הטכנולוגיה מאפשרים ביצוע תיקוני צנרת בשלט רחוק ללא חשיפתה. מעוניינים לשמוע עוד על תיקוני צנרת ללא הרס? חשוב להדגיש שלא כל אינסטלטור ברמת גן מוסמך לביצוע עבודות כאלו, עליכם לבחור בקפידה בחברת אינסטלציה מתקדמת ואמינה.

איתור נזילה בידי אינסטלטור ברמת גן
איתור נזילה בידי אינסטלטור ברמת גן

באלו מקרים אינסטלטור ברמת גן יבצע תיקונים בצנרת ללא חפירה והרס?

אפשרות של איתור נזילות מים וביצוע תיקונים ללא גרימת הרס למבנה קוסמת לכולנו, עלכן חשוב להבהיר שלא בכל המקרים הדבר אפשרי. תיקון צנרת ללא הרס מתאים אך ורק לצנרת ביוב ולא לצנרת שמיועדת לאספקת מים.

הסיבה לכך היא דרישה לצנרת עבה. התיקון מתבצע תוך החדרת טלאי או שרוול אל תוך הצנרת ועל הצינור להיות בעל קוטר שמאפשר זאת. בדיקת אינסטלטור ברמת גן עם צילום צנרת ביוב נחוצה לאבחון מדויק וקביעת התאמה לתיקונים בשיטת אל הרס.

במקרים בהם מדובר בצנרת ישנה שמתחילה כבר להתפורר פעמים רבות ההמלצה תהיה להחליף את הצנרת. חשוב לזכור שהמטרה היא צנרת תקינה ונטולת תקלות לטווח ארוך, יש לבחור בהתאם פתרון שפותר את הבעיה במלואה.

מה זה סתימת שורשים?

אם חשבתם עד היום שסתימות שורשים הן צרה של בעלי בתים פרטיים – כל שרברב ברמת גן יוכל לספר לכם על שורשים בביוב בבנייני מגורים בצנרת הראשית וגם בצנרת אישית של דירה.

השפכים בצנרת הם מקור תזונה אטרקטיבי בעבור שורשי הצמחים והעצים שבאדמה, סדק קט בצנרת מספיק לזליגת מספר טיפות אל האדמה. זיהוי של מקור המזון על ידי השורשים יגרום להתנפלות מסיבית על הצנרת שלכם.

השורשים יפעלו בנחישות להשגת המזון ולבסוף יצליחו לחדור דרך הסדק אל תוך הצנרת. אותם שורשים זעירים שחדרו אל הצנרת גדלים במהרה עד לשלב בו הם חוסמים את הצנרת כולה.

ניקוי שורשים בביוב אינסטלטור ברמת גן
ניקוי שורשים בביוב אינסטלטור ברמת גן

כך אינסטלטור ברמת יבצע פתיחת סתימת שורשים

טיפול נכון בסתימת שורשים דורש אינסטלטורים מומלצים ברמת גן עם ניסיון וציוד חדיש. במקרים בהם הסתימה גרמה להצפת ביוב בחצר נזמין אינסטלטור חירום ברמת גן ובהתאם לצורך גם שירותי ביובית.

פתיחת סתימות שורשים בביוב דורשת חיתוך של השורשים ופעולה יזומה למניעת חזרתם אל הצנרת. יש לתקן את הסדק בצנרת ולוודא איטום מלא. הסרת שורשים בביוב מתבצעת באמצעות ציוד חדיש עם דגש על צילום צנרת, מכשור חיתוך שורשים, תיקון מרחוק בשיטת אל הרס ועוד.

אינסטלטור ברמת גן מזמינים רק מחברת תרמו פרו

כעת כאשר אתם מבינים עד כמה חשוב לבחור נכון שרברב ברמת גן מהטובים בתחום חייגו אל חברת תרמו פרו לשירותי אינסטלציה ברמה אחת מעל כולם. חברת תרמו פרו היא חברה וותיקה, מקצועית, אמינה ויעילה שמגיעה תמיד בזמן וקובעת מחירים הוגנים.

הצוות המקצועי שלנו בתרמו פרו מתמחה בפתיחת סתימות, איתור נזילות במצלמה טרמית עם ציוד חדיש, תיקוני צנרת בשיטת אל הרס, החלפת צנרת ועוד, חייגו עכשיו להתייעצויות ותיאום הגעה.

 

 

 

 

 

 

5/5 - (32 דירוגים)

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת וסוג הבעיה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

אנו מבצעים את כל סוגי עבודות האינסטלציה הדרושים עבור לקוחותינו: פתיחת סתימות, איתור נזילות, תיקון צנרת ללא הרס, שירותי ביובית, הוצאת שורשים בביוב ועוד מגוון שירותים המופיעים באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מחפשים אינסטלטור? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר!

5/5

שירותים נוספים

איזורי שירות נוספים

דילוג לתוכן