תיקון מרזבים בשדרות

✅תיקון מרזבים בשדרות

✔️מתמחים בתיקון מרזבים ללא הרס

✅ דו"ח מקיף על תיקון הבעיה

✔️שירות בכל הארץ

✅ביצוע העבודה עד לפיתרון הבעיה!

✔️מחירים הוגנים ושירות מקצועי

✅התקשרו עכשיו לתיקון מרזבים בשדרות:

התקשרו עכשיו: 052-5137790

תוכן עניינים

תיקון מרזבים בשדרות – מתקשרים ומזמינים

עוד לפני בוא ימי החורף הגשומים ראוי וכדאי להתכונן לכך מבעוד מועד ולבדוק את מצב המרזבים בבית. בבתים רבים בשדרות הבין אם מדובר בבתים פרטיים או בבניינים ניתן למצוא סוגי מרזבים שונים שתפקיד להוביל את מי הגשם מגג המבנה ולנקז אותו החוצה. אם גיליתם חור במרזב אולי סתימה בצינור המרזב כדאי שתחפשו שירות תיקון מרזבים בשדרות ע"י חברה המתמחה בתיקון מרזבים.

תפקיד המרזב בתקינות המבנה הוא עיקרי ובחשיבות עליונה כך ששמירה על תקינותו כמוה כשמירה על תקינות הבית. טיפול ותיקון מרזבים דורש היכרות עמוקה עם התחום שכן תיקון מרזבי באופן עצמאי וחובבני עלולה להוביל מצב של בעיות בעתיד. תיקון מרזבים בשדרות הוא אחד משירותי חברת תרמו פרו אשר מתמחה בתיקון מרזבים וחידוש מרזבים ללא הרס, התקשרו עכשיו 052-5137790 ונשמח לעזור.

תיקון מרזבים בשדרות – באיזה מקרים נצטרך?

ישנם תקלות ובעיות מוכרות במרזבים כשתיתקלו בהם ככל הנראה תצטרכו להזמין חברה לתיקון מרזבים בשדרות על מנת למנוע בעיות של מים עומדים אשר יובילו למצב של בעיות איטום במבנה, עובש, בעיות בטיחותיות בקונסטרוקציית המבנה ועוד. על כן נפרטם לפניכם:

סתימה במרזב בשדרות - תיקון מרזבים ללא הרס

מרזבים ממוקמים לרוב על גגות המבנה ולעיתים עלולים להיסתם עקב עצמים מסויימים כגון פגרי יונים, עלים, לשלשת, חתיכות בטון וברזל. במקרים של סתימה במרזב בבניין חשוב מאוד לטפל בהקדם ולהזמין שירות פתיחת מרזבים בבניין בעזרת ניקוי המרזב ותיקונו בעת הצורך.

שברים והתפרקות במבנה צינור המרזב בבית

מרזב חיצוני חשוף לרוב לנזקי מזג האוויר לאורך השנה כגון סופות, שמש, גשמים חזקים ועוד. כתוצאה מכך עלולים להתרחש שברים וסדקים לאורך המרזב ואף חלקים ממנו עלולים להתנתק ולהתפרק לגמרי בטח ובטח שלא מתחזקים אותו כראוי. לכן, חכם עיניו בראשו ומתכונן לכך מבעוד מועד ומזמין שירות של תיקון מרזבים בשדרות או ניקוי מרזבים בשדרות מה שעשוי למנוע עוגמת נפש בהמשך.

שיפוע לא תקין למרזב

לעיתים עקב התקנה לקויה של מרזב באופן חובבני ולא מקצועי השיפוע אינו מתאים. השיפוע חייב באופן הנכון ולהיות מקובע לקיר החיצוני כך שכל המים ייכנסו לתוכו ולא יצטברו ליד על מנת למנוע נזק לאיטום בתקרה ובקירות המבנה.

"תיקון מרזבים בשדרות" עשה זאת בעצמך?

במידה ומדובר על תחזוקה שוטפת של המרזבים בביתכם הדבר חשוב מאוד ואכן ברוב המקרים ניתן לעשות זאת באופן עצמאי ולחסוך הוצאות מיותרות. ישנה גם אפשרות להזמין שירות של טיפול תחזוקת מרזבים בשדרות פעם בשנה, לרוב זה יהיה לפני תקופת החורף – כך תבטיחו חורף שקט ובטוח ובעיקר זול ללא הוצאות על נזקי מים ואיתור נזילות.

אנשים רבים בשדרות מנסים לבצע תיקון מרזב חיצוני או פנימי בביתם באופן עצמאי וללא בעל מקצוע בצורה חובבנית. לעיתים הדבר אפשרי אך חשוב לדעת שלפעמים הניסיון עלול להיות מסוכן מכיוון שלרוב ביצוע התיקון יהיה בגובה כך שצריך לעבוד בצורה בטיחותית על מנת למנוע סכנת נפילה. לפעמים צריך לבדוק אם זה שווה את זה במקרים של תיקון מרזב אשר ממוקם בצורה מסכנת וראוי לשקול להזמין מתקן גגות בשדרות.

חשיבות צינור המרזב בבניין או בבית

כמו שהסברנו לעיל תפקידו של המרזב הוא לנקז את מי הגשם מהמבנה אל החוץ בכך שהוא מגיע מקצה המבנה העליון קרי הגג עד לפתח הניקוז של המרזב בתחתית המבנה.

צריך לזכור שסתימה במרזב או חור במרזב עלולים למנוע מעבר מים תקין מהמבנה והלאה ממנו. לכן חשוב לזכור שהמרזב הינו חלק חשוב ועיקרי במבנה שעלינו לשמור על תקינות לאורך השנה כולה. 

אם גיליתם נזילת מים במרזב או סתימה אתם מוזמנים לפנות לשירות תיקון מרזבים בשדרות ואנו נשמח לסייע ולעזור. במידה ומדובר בניקוי המרזב אנו מבצעים גם שירות של ניקוי מרזבים בשדרות..

סוגי מרזבים נפוצים – פנימי וחיצוני

סוגי המרזבים הקיימים במבנה והחומר ממנו עשויים לרוב יהיו מותאמים לצורכי המבנה והסיבות הנדרשות למיקום המרזב ביחס למבנה. לדוג' ישנם מרזבים לגג רעפים, מרזב לגג פאנל, מרזב לפרגולה, ועוד. לרוב השימוש הנפוץ והעיקרי מתוך סוגי המרזבים הקיימים כיום ניתן למנות את המרזב החיצוני והמרזב הפנימי.

ניקוי מרזבים בשדרות לשירותכם

במידה וגיליתם שהגג הוצף או המרפסת ככל הנראה מדובר בסתימה במרזב וראוי לטפלה בהקדם. מרזב סתום ותקול בביתכם בשדרות עלול לגרום לריחות לא נעימים ולהצפת המבנה ולפגוע באיטום הקירות והגג.

סתימה במרזב תיגרם לרוב עקב הצטברות בטון (לרוב יקרה בבתים חדשים) צמחיה שגדלה במרזב, חדירת עצמים זרים אל פנים המרזב. כל אלה יחד יובילו לבסוף לסתימה במרזב שצריך מכם להזמין שירות פתיחת מרזבים בשדרות או תיקון מרזבים בשדרות.

אך מתבצע תהליך פתיחת מרזבים בשדרות?

תהליך הניקוי מתחלק לרוב לשניים. בשלב הראשוני ננקה את המרזב מכל הבעיות שגרמו לסתימתו, לאחר מכן נכניס צינור לחץ מים גבוה ונשטוף אותו מכל מיני שאריות לכלוך על מנת למנוע מצב של סתימה במרזב באופן חוזר.

בסיום ניקוי המרזב נכניס מצלמה בעלת סיב אופטי אל תוך עומק המרזב לוודא שאין חורים וסדקים במרזב שעלולים לגרום לנזילות מים אל תוך המבנה. במקרה וגילינו חורים נבצע תיקון מרזב ללא הרס בשיטה חדשנית שבעזרתה ניתן ליצור צינור מרזב פנימי ולגרום לכך שהמרזב יהיה נקי ותקין מחורים וסדקים.

תיקון מרזבים בשיטת האינוורסיה - תיקון מרזבים ללא הרס

במקרים של נזק פנימי למרזב כדוגמת פיצוץ, סדק או חור הגורמים לנזילות מים למבנה דרוש שיפוץ ותיקון של המרזב בשיטת האינוורסיה. בשיטה זו מחדירים לתוך המרזב מעטפת חדשה שבעצם יוצרת צנרת פנים בתוך המרזב התקול. שיטה זו מתבצעת בעזרת שרוול אלסטי ודבקים שעורבבו מראש ויוחדרו לתוך עומק צנרת המרזב תוך כדי הפעלת לחץ ועמידה בטמפרטורה הנדרשת לביצוע התיקון.

שיטה זו לא קלה לביצוע כך שלא כל אינסטלטור בשדרות יודע לבצע אותה, כך שרצוי לפנות לתרמו פרו על מנת שהעבודה תתבצע בצורה המקצועית והמדויקת ביותר. אנו מומחים בתחום האינסטלציה ובפרט בתיקון מרזבים במקרים קשים.

מה המחיר לתיקון מרזבים בשדרות ?

מחיר ניקוי מרזבים בשדרות מורכב מכמה גורמים ותלוי במורכבות העבודה. כגון סוג המרזב האם הוא פנימי או חיצוני, האם צריך לבצע תיקון מרזב ללא הרס או רק פתיחה וניקוי. במקרים של מרזבים הממוקמים במקומות נגישים במבנה בצורה בטיחותית העלות תהיה החל מ-750₪, ככל והמצב חמור יותר כך המחיר לתיקון המרזב בביתכם בשדרות יהיה גבוה יותר.

חברה מומלצת לתיקון מרזבים בשדרות – רק תרמו פרו!

כשפונים לשירות תיקון מרזבים או ניקוי מרזבים בשדרות לרוב זה קורה במצב חירום המצריך פתרון וזמינות מיידית. לכן, כדאי לבדוק המלצות על מתקן מרזבים בשדרות ולהזמין את החברה הטובה ביותר בתחום המרזבים בשדרות על מנת לפתור את התקלה פעם אחת ולתמיד.

אנו בטוחים שאם הגעתם עד לכאן אתם מבינים שתיקון מרזבים ופתיחת סתימות במרזב זה לא דבר של מה בכך ולא כל אינסטלטור בשדרות מסוגל לבצע את העבודה. אנו בתרמו פרו מתמחים בניקוי מרזבים ותיקונם כבר שנים רבות ועושים זאת מידי יום בעזרת הצוותים המסורים והמקצועיים שלנו ברחבי הארץ ובפרט בשדרות..

לרשותנו הכלים החדישים לצורך טיפול ותחזוקת המרזבים והשארתם במצב תקין מה שיבטיח לכם חורף שקט ובטוח. במידה ומדובר במקרה חירום חייגו למוקד שלנו 052-5137790 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית ולהוציא כבר עכשיו לביתיכם צוות אינסטלטורים מקצועיים לתיקון מרזבים בשדרות.

אין מחיר אחיד לעלות תיקון המרזב מכיוון שזה תלוי בגורמים השונים שפירטנו בתוך המאמר, היכנסו לקרוא >>

בהחלט! אנו מגיעים לכל מקום בארץ ומספקים שירות של תיקון מרזבים, צילום מרזבים, חידוש מרזבים ועוד.

אכן כן, המחיר נקבע ע"פ הגורמים שפירטנו במאמר, אחד מהם הוא סוג המרזב. ישנם שני סוגים עיקריים האחד חיצוני והשני פנימי.

ישנם סיבות נפוצות כגון חור במרזב, סתימה במרזב שיצריכו מכם להזמין שירות של צילום מרזבים ותיקונם.

אנו בתרמו פרו מאמינים בשקיפות ולכן פירסמנו עבורכם מחירון אינסטלציה ובין היתר שירותי תיקון מרזבים, היכנסו עכשיו וצפו במחירים.

תיקון מרזב יכול לנוע בין רבע שעה ועד לכמה שעות, הכל תלוי במורכבות הבעיה והגישה לביצוע התיקון.

תיקון מרזבים אינסטלטור תיקון מרזב

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מדובר במקרה דחוף? התקשרו עכשיו 052-5137790 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר.

5/5

מאמרים נוספים

עקבו אחרינו בפייסבוק ותהנו מ10% הנחה!

איזורי שירות נוספים

דילוג לתוכן