אינסטלטור בקרית אונו

מחפשים אינסטלטור מוסמך עם ציוד חדיש? שירותי אינסטלטור בקרית אונו זה חברת תרמו פרו. רק אינסטלטור בעל ניסיון יודע לאתר תקלות, לבצע עבודה איכותית ודייקנית, להשתמש נכון בציוד החדיש, למנוע מהתקלה להופיע בשנית, לעבוד בשיטת אל הרס, חייגו עכשיו לייעוץ עם אינסטלטור מקצועי מטעמנו
אינסטלטור קרית אונו

✔️ שירותי אינסטלטור בקרית אונו!

✅ מתמחים בשירותי שרברבות בקרית אונו.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✔️ התקשרו עכשיו לאינסטלטור בקרית אונו:

התקשרו עכשיו: 052-5137790 ☎️

איך אינסטלטור בקרית אונו פותח סתימות בכיור?

ההבדל בין שירותי אינסטלציה בקרית אונו שניתנים על ידי אינסטלטור מקצועי לבין איש מקצוע חובבן ניכרים בתוצאות. גם כאשר מדובר רק בעבודה פשוטה לכאורה כמו פתיחת סתימות ביוב או פתיחת סתימה במרזב, יהיו הבדלים בין אינסטלטור מקצועי לבין חאפר.

שרברב בקרית אונו שנחשב מקצועי ומומלץ מתחיל לטפל בסתימה בכיור עם תשאול קצר. הוא ישאל אתכם האם המים עולים גם כשאתם סוגרים את הברז במטרה לגלות האם המקור לבעיה הוא בצנרת שלכם או בצנרת של הבניין.

אם אתם מתגוררים בקומה העליונה בבניין השאלה אינה רלוונטית בעבור הצנרת שלכם. אינסטלטור בקרית אונו יצליח לפתוח את רוב הסתימות בצנרת ביתית באמצעות ספירלה ידנית או חשמלית.

אינסטלטור בקרית אונו לפתיחה סתימה בכיור
אינסטלטור בקרית אונו לפתיחה סתימה בכיור

אינסטלטור בקרית אונו מסביר על חומר פתיחת סתימות

כל אינסטלטור מקצועי בקרית אונו יודע שחומרים כימיים לפתיחת סתימות עלולים לגרום ליותר נזק מתועלת. אם החלטתם בניגוד לעצת איש מקצוע להשתמש בחומר כימי לפתיחת סתימות קחו בחשבון שאתם עלולים לגרום נזק בלתי הפיך ויקר מאוד לתיקון.

היו מקרים בהם חומר פתיחת סתימות הפך סתימה פשוטה לסתימה מורכבת שדרשה אינסטלטור מומחה בקרית אונו להחלפת קטעי צנרת. אתם עלולים לשלם ביוקר על טיפול חובבני בצנרת.

במקרים של צנרת ישנה או חלודה השימוש בחומרים כימיים ללא הנחייה מפורשת של אינסטלטור מקצועי בקרית אונו היא מתכון בטוח לצרות צרורות.

מה אתם חייבים לדעת על חומר פתיחת סתימות?

חומרים לפתיחת סתימות אמנם נמכרים בכל מרכול אך אין משמעות הדבר שהם אינם מסוכנים. כל שימוש בחומרים בעלי דרגת רעילות כה גבוהה יש לבצע בדיוק על פי הנחיות היצרן. לאחר שתקראו את הנחיות השימוש של היצרן תגלו התנערות מאחריות לכל נזק שעלול להיגרם לכם או לצנרת.

אין לאפשר כל מגע של העור או העיניים עם החומר. עליכם להשתמש בכפפות, מסכת מגן, משקפי מגן ולאוורר את האזור. כל מגע של ילדים עם חומר לפתיחת סתימות הוא סכנת חיים. השתמשתם בחומר לפתיחת סתימות לפני שהזמנתם שרברב בקרית אונו? עליכם לעדכן בכך את האינסטלטור על מנת לאפשר לו להתמגן בהתאם.

אינסטלטור בקרית אונו לפתיחת סתימות
אינסטלטור בקרית אונו לפתיחת סתימות

כמה עולה להזמין אינסטלטור בקרית אונו לפתיחת סתימה בביוב?

עלות ביקור אינסטלטור למטרת פתיחת סתימות נקבעת על פי המיקום של הסתימה, שעת ההגעה, המורכבות, צורך בחלקים. פתיחת סתימות באמבטיה ובמקלחת נחשבת לשגרתית וברוב המקרים המחיר הממוצע יהיה כ-350 שקלים.

גם בעבור פתיחת סתימות באסלה ובשירותים או פתיחת סתימות בכיור ובמטבח אתם צפויים לשלם מחיר דומה כל עוד מדובר בסתימה פשוטה. המחיר יעלה כאשר האינסטלטור מגלה צנרת מתפוררת או חסימות נוספות בצנרת.

שעת ההגעה משפיעה גם כן על המחיר, אם תזמינו שרברב בקרית אונו בדחיפות באמצע הלילה או בשבת אתם צפויים לשלם יותר בהשוואה אל שירות דומה שיינתן בשעת צהריים או בוקר.

שירותי אינסטלציה בקרית אונו

אינסטלטור בקרית אונו מחיר השירות

פתיחת סתימה פשוטה בקרית אונו

החל מ – 280 ₪

חיתוך שורשים בביוב בקרית אונו

החל מ – 450 ₪

פתיחת סתימה במקלחת/בשירותים בקרית אונו

החל מ – 350 ₪

איתור נזילה ללא מצלמה טרמית בקרית אונו

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בביוב בקרית אונו

החל מ – 550 ₪

מחירים של פתיחת סתימות מורכבות

משך הזמן הדרוש לטיפול בתקלה משפיע על העלות הסופית. במקרים של פתיחת סתימות קשות שדורשות זמן עבודה רב או ציוד מיוחד המחיר נקבע בהתאם. אינסטלטור יצאת צדיק בקרית אונו יקפיד תמיד לפרט בפניכם את הפעולות הדרושות כולל מחירים.

צורך בהחלפת צנרת, חיתוך שורשים בביוב, צילום קווי ביוב, תיקון פנים צנרת או שירותי ביובית מייקר את השירות. לא בטוחים כמה כדאי לשלם בעבור תיקון צנרת? בקשו מהאינסטלטור להציג בפניכם את כל הנתונים כולל שיקוף של מצב הצנרת ותקבלו החלטה בהתאם.

במקרים של צנרת סדוקה אי ביצוע תיקונים יגרור נזק משמעותי ויקר למבנה. ביצוע תיקוני צנרת באמצעות אינסטלטור מוסמך בקרית אונו היא הדרך לחסוך כסף עם תיקוני צנרת שמחזיקים מעמד.

אינסטלטור בקרית אונו פתיחת סתימות ביוב
אינסטלטור בקרית אונו פתיחת סתימות ביוב

אינסטלטור בקרית אונו מסביר איך מאתרים נזילות

בכל מקום בו מותקנים צינורות ביוב או מים עלולה להתפתח נזילה. המקור לנזילה עלול היות סדק או שבר בצנרת מים, צנרת ביוב, צנרת ניקוז. חשוב להבין שנזילה בצנרת שאינה מטופלת במהירות עלולה לגרום נזק חמור למבנה ולתשתיות.

אם תדחו שוב ושוב למחר את הטיפול בבעיה תמצאו את עצמכם עם הוצאה כספית חמורה. חשוב שתדעו שפיצוץ בצנרת שלכם עלול לגרום נזק לדירת השכנים. במטרה לאתר במהרה את הנזילה ולתקן אותה נפנה אל אינסטלטור בקרית אונו שמתמחה בתחום ויש לו את הציוד הדרוש.

הצעד הראשון לקראת גילוי נזילות מים יהיה זיהוי סוג הצנרת. עלינו לדעת באיזו צנרת מדובר על מנת לבחור מראש באמצעים הנכונים ולחסוך זמן וכסף.

כמה עולה איתור נזילות עם מצלמה תרמית?

איתור נזילות במצלמה טרמית הופך את עבודת האינסטלטור למדויקת יותר ובמקרים רבים חוסך את הצורך בשבירת קירות או אריחי ריצוף. צילום צנרת ביוב מספק לנו מידע אודות המתרחש בתוך הצנרת.

הצילום התרמי אינו משדר תמונת מצב מלאה מתוך הצנרת אלא מצביע על אזורים קרים ואזורים חמים. איתור נזילות מים אפשרי בהחלט בעזרת ציוד צילום תרמי, ביצוע תיקוני צנרת בשלט רחוק או בדיקה יסודית ידרשו צילום עם סיב אופטי או רובוט.

מצלמה תרמית חיונית במקרים של איתור נזילה בעקבות צינור פגום, כשל מבני, בעיית איטום ועוד. בעזרת המצלמה התרמית נצליח לזהות את המיקום של התקלה ולבצע תיקון נקודתי. טווח המחירים בעבור איתור נזילות מים מתחיל מ-1,000 ₪ ומגיע עד 2,000 ₪ בממוצע.

אינסטלטור בקרית אונו איתור נזילות מים
אינסטלטור בקרית אונו איתור נזילות מים

רשימת שיטות אפשריות לאיתור נזילות

  1. ציוד צילום תרמי
  2. מצלמת סיב אופטי
  3. חיישן גז
  4. בלוני הצפה

אבחון תקלות צנרת עם מצלמת סיב אופטי

אינסטלטורים משתמשים במצלמות סיב אופטי במטרה לקבל תמונת מצב של הצנרת בזמן אמת. מצלמת הסיב האופטי מוחדרת אל תוך הצנרת ומשדרת מתוכה.

האינסטלטור דוחף את מצלמה אל תוך הצנרת ובהתאם מכנים אותה גם מצלמת דחיפה. המפעילים של המצלמה מחזיקים בידם מסך אליו משודרת התמונה בזמן אמת. בקשו לראות בעצמכם את התמונות לקבלת החלטה מדויקת.

חברת אינסטלציה בקרית אונו
חברת אינסטלציה בקרית אונו

מתי נשתמש בחיישן גז או בלוני הצפה?

שרברבים מומלצים בקרית אונו מקפידים לאבחן תחילה את הצנרת ולקבוע בהתאם את השיטה היעילה ביותר לאיתור הנזילה. חיישן גז אידאלי בעבור איתור נזילות מים מצנרת שמותקנת מחוץ למבנה.

יש למלא את הצנרת בגז ידידותי לסביבה (גז לא רעיל), לסגור את פתחי הצנרת ולהפעיל את חיישן הגז במטרה לזהות את המיקום המדויק בו דולף גז החוצה.

איתור נזילות עם בלוני הצפה מיועד לצנרת תת קרקעית, נשתמש בבלוני הצפה על מנת לאשר שאכן קיימת נזילה ללא זיהוי של המיקום המדויק.

איך מתקנים נזילה בצנרת?

אם יש אצלכם נזילה בצנרת אל תתפשרו על פחות משירות מהיר של אינסטלטור עד הבית בקרית אונו שמבצע עבודות תיקון צנרת ללא הרס.

תיקון צנרת ללא חפירה חוסך לכם זמן וכסף. אין סיבה שנמהר לאשר גרימת נזק לקירות או לאריחי ריצוף לטובת תיקון הצנרת כאשר אפשר גם אחרת.

עבודות תיקון צנרת ביוב מתבצעות באמצעות ציוד חדיש תוך החדרת צינור חדר אל תוך הצנרת הקיימת. חשוב לציין שלא בכל מקרה אפשר יהיה להשתמש בשיטת אל הרס.

שירותי אינסטלציה בקרית אונו בכל שכונות העיר 24/6

אנו בתרמו פרו מספקים שירותי אינסטלציה 24/6 עד הבית שלכם בקרית אונו ואין זה משנה באיזה שכונה אתם גרים. בעזרת צוות אינסטלטורים מוסמכים ומקצעויים אנו מגיעים אליכם לכל השכונות:

  • קיראון
  • פסגת אונו
  • גני אילן
  • עבר הירדן
  • שער הקריה
  • רימון

אל חברת אינסטלציה מקצועית ואמינה בקרית אונו

יש לכם תקלת צנרת? נמאס לכם לשלם הון על תיקוני צנרת חודש אחר חודש? זה הזמן לחייג אל חברת אינסטלציה מקצועית ואמינה. עם חברת תרמו פרו אתם לא צריכים עוד לדאוג!

אינסטלטור מוסמך בקרית אונו יגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש, יאבחן את מצב הצנרת, יסביר את אפשרויות הפעולה ויפתור את התקלה אחת ולתמיד, חייגו עכשיו לתיאום הגעה וייעוץ, טיפול בתקלות צנרת לא דוחים למחר.

5/5 - (21 דירוגים)

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת וסוג הבעיה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

אנו מבצעים את כל סוגי עבודות האינסטלציה הדרושים עבור לקוחותינו: פתיחת סתימות, איתור נזילות, תיקון צנרת ללא הרס, שירותי ביובית, הוצאת שורשים בביוב ועוד מגוון שירותים המופיעים באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מחפשים אינסטלטור? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר!

5/5

שירותים נוספים

איזורי שירות נוספים

דילוג לתוכן