איתור נזילות מים ללא הרס

אם אתם צריכים להזמין שירות של איתור נזילות מים ללא הרס, יש סיכוי גבוה שאתם צריכים שירות הנקרא איתור נזילה ע"י מצלמה תרמית. עם זאת, ישנן דרכים נוספות שבעזרתן ניתן לאתר נזילות ביעילות ועם 0 הרס לריצוף או לכל חלק אחר בדירה. 
איתור נזילות מים ללא הרס

את מי נזמין בעת הצורך לאיתור נזילות מים

אם יש אינסוף דרכים לרומא, אז כל הדרכים לפתרון נזילות מובילות לאחד מ-3 אנשי מקצוע שונים. הראשון הוא שרברב, כאשר לאיש מקצוע זה נקרא לרוב במקרים של סתימות קלות. השני הוא קבלן ביוב, שתפקידו הוא עבודות אינסטלציה מורכבות יותר. הגורם השלישי הוא ביובית, שהיא משאית עוצמתית אשר מטפלת בקווי ביוב. אם מדובר על איתור נזילות מים ללא הרס בדירה בבניין מגורים, בד"כ ההמלצה לקרוא לשרברב או קבלן ביוב אשר יפעלו באחת מ-3 הדרכים הבאות:

  1. מצלמה תרמית: בעלות של כ-850 – 1,800 ₪, מצלמה זו מסוגלת לזהות במדויק את מקור נזילת המים.
  2. גז: בעלויות ממוצעות של כ-1,200 – 2,700 ₪, בדיקה זו נועדה בד"כ עבור קווים חיצוניים.
  3. סיב אופטי: בעלות ממוצעת של כ-600 – 1,500 ₪, מוחדר סיב אופטי המצלם את כלל הצנרת או האזור המדויק בו מתרחשת הנזילה. 
איתור נזילות ללא הרס
איתור נזילות ללא הרס

צנרת גלויה וסמויה – מה ההבדל וכיצד מתבטא בתיקון?

הצנרות הנפוצות בישראל הן צנרות סמויות, במיוחד בדירות חדשות, אבל קיימים לא מעט בתים ודירות שבהן מותקנות צנרות גלויות. מטבע הדברים, צנרת גלויה לעיתים קלה יותר לטיפול ותיקון. לכן, טיפול בצנרת סמויה בד"כ יהיה יקר יותר ולפעמים גם יצריך פירוק מרצפות. 

צנרת גלויה כשמה כן היא, צנרת אשר נמצאת מעל הריצוף, בעוד שצנרת סמויה היא מוסתרת מתחת לריצוף ובתוך הקירות. בתוך כך, תיקון של צנרת סמויה בדרך כלל יהיה יקר יותר מאשר תיקון של צנרת גלויה. כאשר מדובר על צנרת סמויה, איתור נזילות מים ללא הרס הופך למורכב יותר ולכן יהיה יקר יותר. 

איתור נזילה ללא הרס
איתור נזילה ללא הרס

כמה עולה איתור נזילות מים ללא הרס ותיקון?

אם ניקח לדוגמא איתור נזילות במרכז הארץ ובמידה ומדובר על תיקון של פיצוץ בצנרת גלויה, המחירים יכולים לנוע בין כ-750 – 1,400 ₪ לצינורות עד 1 צול. במקרים בהם הצנרת סמויה, תיקון פיצוץ צנרת יכול להגיע לכ-1,750 ₪ ומעלה. כמו כן, ייתכן שיידרשו תיקונים כמו: 

  • החלפת צינור ראשי – עלויות של כ80 – 200 ₪ למטר אורך 
  • החלפת צנרת גלויה – בין כ-100 – 250 ₪ למטר אורך 
  • החלפת צנרת סמויה: המחירים ינועו בין כ-1,000 – 1,500 ₪ למטר אורך 

נוסף על הנ"ל, ייתכן שיידרשו תיקונים כמו החלפת חנוכיית מים, נקודות מים ועוד. לא פעם, נדרשת גם הגברת לחץ מים לאחר תיקון הנזילה, מה שעשוי לנוע בין כ-500 – 1,200 ₪ ללא שבירת קרמיקה או אריחים, ריצוף וכולי. 

5/5 - (31 דירוגים)

כמובן! אנו זמינים עבורכם 24 שעות בכל רחבי הארץ ולרשותינו צוות אינסטלטורים מקצועי ובעל וותק בתחום האינסטלציה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת וסוג הבעיה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?
דילוג לתוכן