סתימה בניקוז מרפסת

אם אתם נתקלים במצב בו אתם מתמודדים עם סתימה בניקוז מרפסת, יש לכך כמה וכמה פתרונות אפשריים שלא בהכרח יעלו לכם כסף בכיס. עם זאת, חלק מסוגי הסתימות אכן יצריכו סיוע של אנשי מקצוע. לרוב, שרברבים. במקרים נדירים יותר, קבלני ביוב. 
סתימה בניקוז מרפסת

פתיחת סתימה בניקוז מרפסת – עשה זאת בעצמך

יש לא מעט מקרים שונים בהם אנשים מגלים סתימה בניקוז מרפסת, אם כי ברוב המקרים פתיחת סתימה בניקוז מרפסת היא לא מדע מורכב מדי. מכיוון שלא מדובר בפיזיקה גרעינית, פתיחת סתימות במרפסת צריכה לכלול נקיטה בכמה צעדים פשוטים. לפני שאתם מרימים טלפון לשרברב שלכם, נסו את השיטות הבאות לפתיחת סתימה במרפסת:

  1. פומפה: אל תזלזלו בנפלאות הפומפה! אם לא מדובר בסתימה קשה, היא יכולה לחולל פלאים. 
  2. סודה קאוסטית: אם אתם מחליטים להשתמש בסודה קאוסטית, קחו בחשבון שהיא מסוכנת לעיניים ולעור הגוף, והיא גם יכולה לגרום לנזקים בצנרת ישנה. 
  3. חוטר: אם יש לכם חוטר, נסו בעדינות להעבירו דרך הצנרת (צריך להשתמש בחוטר גמיש כדי לא לגרום נזק לצנרת). 

מהם הגורמים לסתימת ניקוז במרפסת?

ברוב המקרים, הגורמים לסתימה בניקוז המרפסת הם: פסולת, עלים וזרדים, ניירות, חפצים או צעצועים של הילדים בבית ועוד. כמו כן, ישנם גם מקרים בהם מתגלה סתימה בדירה חדשה לגמרי, אפילו דירה חדשה מקבלן. במקרים אלו, ייתכן שמדובר בסתימת בטון. 

אתם עשויים לשאול את עצמכם: כיצד הגיע בטון לניקוז המרפסת? ובכן, מצב זה בדרך כלל קורה כאשר פועלים מטאטאים פסולת שיפוצים לחורי הניקוז כדי להקל על עבודת הפינוי של אותה פסולת. זו התנהלות פושעת ורשלנית, שעליה הקבלן אמור לשלם, ולא אתם. 

ניקוז מרפסת סתום
ניקוז מרפסת סתום

מה עושים אם יש סתימה בניקוז של המרפסת?

אם יש סתימה בניקוז מרפסת, מכל סיבה כזאת או אחרת (למעט בעיה של הצטברות בטון), האופציות הן: 

1) טיפול עצמי בבעיה בעזרת פתרונות ביתיים שונים.

2) הזמנת אנשי מקצוע אונליין בכמה קליקים. 

אם בוחרים באופציה מס' 2, אז אנשי המקצוע הנדרשים לעבודה יהיו: קבלני ביוב, שרברבים או אפילו חברת ביובית (ביובית רלוונטית יותר בבתים פרטיים), כאן אין פתרון נראה באופק, זה הזמן לבדוק האם מדובר בסתימה מעמיקה, לשם כך משתמשים בשירות של מצלמה טרמית, כמו שבודקים איתור נזילות, תוכלו לראות כאן מהו מחיר איתור נזילות.

מה הפתרון העדיף עבור פתיחת סתימה במרפסת?

אם הדירה ממוקמת בקומה גבוהה, ביובית בד"כ לא תהיה רלוונטית מפאת בעיית גישה. ברוב רובם של המקרים, שרברבים יוכלו לטפל בבעיה הזאת מבלי שיהיה צורך לפרק את הצנרת. יש לקחת בחשבון, אם כן נדרש פירוק של צנרת, לעיתים גם יידרש פירוק נקודתי של ריצוף. 

רגע לפני שאתם מזמינים את איש המקצוע הזה או האחר, כדאי לברר מראש מה הפרויקט לדעתו מצריך. אם נדרש פירוק של ריצוף וצנרת, השתדלו לקבל הצעת מחיר נוספת וראו מה יש לאנשי מקצוע אחרים להגיד בנושא. כלל האצבע הוא, להימנע ככל הניתן מפירוק של מרצפות כדי לשחרר צנרת סתומה. 

5/5 - (31 דירוגים)

כמובן! אנו זמינים עבורכם 24 שעות בכל רחבי הארץ ולרשותינו צוות אינסטלטורים מקצועי ובעל וותק בתחום האינסטלציה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת וסוג הבעיה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?
דילוג לתוכן