חידוש צנרת ביוב

צנרת ביוב היא לב ליבה של כל בניין ולעיתים ללא טיפול נכון ותחזוקה או עקב בלאי, היא יכולה להתקלקל. מערכת זאת, צוברת בלאי עם השנים והוא זה שפוגע בעמידותה ובתפקודה. אך עם מגוון הרב של השכלולים והפיתוחים בתחום, ניתן לחדש את צנרת המים ללא חפירות וללא קידוחים כלל. תהליך זה מתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים אשר מעודכנים בכלל הפיתוחים האחרונים בשוק ומחזיקים במכשירים בעלי טכנולוגיה מתקדמת לצורך עבודות אלו.
חידוש צנרת ביוב

מה עושים במקרה של תקלה בצנרת ביוב?

חשוב לציין כי לא בכל מקרה של תקלה יש צורך בהחלפה כוללת של צנרת המים והביוב ובמקרים מסוימים ניתן לתקן את התקלה  ולשים סוף לכאוס של בעיות אלו. אך לעתים אין מנוס, בעיקר כאשר מדובר בצנרת די ישנה  ויש צורך לבצע חידוש והחלפה של כלל הצנרת והביוב.

על מנת לוודא את העניין ולהיות בטוחים כי ניתן לתקן את התקלה בדרכים שונות, יש צורך להיעזר בבעל מקצוע מומחה שיבצע בדיקה מעמיקה של התקלת וייתן את חוות דעתו בנושא. לרוב כאשר מדובר בבעל מקצוע מומחה המגיע עם ציוד מתאים הכולל מצלמה טרמית, הוא יכול לאבחן את התקלה תוך מספר דקות ולקבוע האם מדובר בתקלה פשוטה או שיש להחליף את כל הצנרת.

כיצד מתבצע התהליך של חידוש הצנרת ללא חפירה?

חברה הנותנת מענה מקצועי בתחום זה, עובדת לרוב עם הטכנולוגיות החדישות ביותר ובשיטות עבודה מתקדמות הכוללות שרוול ספוג איכותיים, שהם חייבים לעמוד בדרישות התקן. את חידוש הצנרת ניתן לבצע בדרכים שונות, ניתן לבצע זאת באמצעות החלפת מקטעים של הצינור ולא את כולו או באמצעות שיטת השרוול הפופולרית.

קודם לכן יש לאבחן היטב את הצנרת על מנת להתאים את שיטת הטיפול וחידוש הצנרת, בדיקה זאת בודקת את התפצלות הצנרת מאתרת את חיבורי ה– T ובהתאם לממצאי הבדיקה נערכת עבודת החידוש על פי תכנון מדויק.

יתרונות רבים של שיטת השרוול

לשיטה זאת, יש יתרונות רבים, מכיוון שאין צורך כלל וכלל בקידוחים וחפירות והיא מתבצעת בקלות רבה ועל פי תקנים בין לאומיים. התהליך מתבצע בכמה שלבים פשוטים.

בשלב הראשון על בעל המקצוע לבצע תכנון של הצינור החדש על פי תוכנת מחשב ייחודית וגם לאסוף מידע רב ונתונים הקשורים לצינור המים כמו למשל – כמות זרימת המים, טמפרטורת המים הזורמים, סוג השפכים המועברים בצינור, עומסי המים, תנוחות הקו ועוד פרמטרים נוספים שיסייעו לו לעבור את השלב הראשוני בהצלחה רבה.

בשלב השני של העבודה, מתבצעת החלפת הצנרת והחדרתה דרך שרוול מיוחד הספוג בחומרים המתאימים לצורך משימה זאת. חומרים אלו, למעשה לאחר מכן מתקשים ונוצרת שכבה חדשה ועמידה. בשלב הסופי, יש לבצע בקרה קפדנית על איכות הצנרת וזרימת המים ובכן צילום נוסף המאשר את תקינות הצנרת החדשה.

כיצד תוכלו לדעת כי אכן מדובר בבעל מקצוע אמין לחידוש צנרת?

בחירת בעל מקצוע כמו אינסטלטור אמין, או לחלופין חברה המספקת את שירותים אלו, עליכם לבדוק היטב את בעל המקצוע על פי מספר פרמטרים על מנת להיות בטוחים כי מדובר בעל מקצוע אמין ומומחה. הפרמטרים הם: ניסיון, מקצועיות, אדיבות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

אנו בתרמו מתמחים בחידוש צנרת ביוב ללא חפירות עם מיטב הטכנלוגיה והמומחים בתחום. צרו עימנו קשר במוקד שלנו 052-5137790 ונשמח לסייע ולעזור בהקדם האפשרי.

5/5 - (17 דירוגים)

כמובן! אנו זמינים עבורכם 24 שעות בכל רחבי הארץ ולרשותינו צוות אינסטלטורים מקצועי ובעל וותק בתחום האינסטלציה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת וסוג הבעיה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?
דילוג לתוכן