הגורמים והדרכים לפתיחת סתימות

מכירים את זה שאתם קמים בבוקר, מתמתחים ויורדים מהמיטה על מנת להגיע לשירותים או אל הילד הבוכה ופתאום מבינים שאו שנשלחתם לשיט רומנטי בוונציה או, סביר יותר, התעוררתם לתוך מציאות של סתימה בשירותים שגרמה להצפה של כל הדירה? מעבר להיות הדבר לא נעים, מייאש ומדכא, מדובר גם על הוצאה כספית לא קטנה הכרוכה בהזמנת שרברב מקצועי, החלפת צינור ואובדן יום עבודה.
פתיחת סתימות קשות

פתיחת סתימות למומחים בלבד?

פתיחת סתימות, למען האמת, היא עסק שניתן לטפל בו באופן עצמאי ופרטי, בתנאי שיודעים מה לעשות ובמה להשתמש. סתימות נגרמות, בדרך כלל, בשל הצטברות חומרים או גופים שומניים שאינם מסיסים או שהם גדולים מדי למעבר בצינור המערכת אל תוך הביוב, הגוף הנתקע מביא לתקיעת מעבר מים או חומרים אחרים, כך שההצטברות ההולכת וגוברת מביאה לפקיעת או לסדיקת הצינור לאחר זמן מה ולהצפת הבית בכל הטוב שהצטבר בו.

מה הדרכים הביתיות לפתיחת סתימות בעצמך?

דרך אחת, פופולארית ויעילה, שבה אפשר להשתמש לצורך פתיחת סתימות היא השימוש בפומפה הנמצאת בכל בית ובכל דירה. כאשר היא אינה יעילה, אפשר להשתמש בכוס סודה לאפיה או בכוס חומץ המשמשים להמסת חומרים מוצקים ולנטרול שומנים, שפיכתם לתוך הכיור או האסלה, המתנה של כעשר דקות ושפיכת קומקום מים רותחים אל תוך חור הניקוז.

באם גם האלמנטים האלו לא יעילים, אין מנוס מלקרוא לאינסטלאטור מקצועי המתמחה בפתיחת סתימות, לוודא כי הוא מוסמך ובעל אישורים ובשום אופן לא להישמע נואש באופן חריג, כך יכולת ניהול המשא ומתן הכספי איתו יהיה אפקטיבי יותר, באם יש לכם את אורך הרוח ואת קור הרוח לעשות זאת בעוד התינוק מנסה לדלות מוצץ מתוך מי הביוב בסלון.

אחזקה ושימוש נכון – תחסוך את הצורך בשירותי פתיחת סתימות

פתיחת סתימות היא עניין פעוט עבור שרברב מקצועי, אך זהו פגם שניתן למנוע בקלות יחסית בפרמטרים פשוטים של התנהלות אישית. צריך להימנע משפיכת שמן בישול לתוך כיור, לזרוק ניירות שאינם מתמוססים לתוך האסלה ולהימנע משפיכת אוכל מוצק שנותר בסיר לאסלה או לכיור.

צריך לזכור שצנרת האינסטלציה פשוט לא בנויה לניקוז מוצקים גדולים או לטיהור שומנים המצטברים בדפנות שלהם. לקראת החגים, כאשר הפעילות במטבח, וכפועל יוצא מכך, גם בשירותים, הופכת למרכזית, ראוי להקדיש לעניין הזה תשומת לב רבה יותר.

שירותי פתיחת סתימות מבצעים אצל המומחים בתחום

בכל מקרה במידה ונתקלתם במצב של סתימה בשירותים או בביוב, אנו בטוחים שאתם כבר יודעים למי לפנות. אנו בתרמו פרו מתמחים שפתיחת סתימות בעזרת הציוד המתקדם בתחום האינסטלציה יחד עם צוות אינסטלטורים מקצועי הזמין עבורכם 24 שעות ביממה. אנו מעניקים שירות בפריסה ארצית ובמחירים הגונים, צרו קשר דרך האתר או במוקד שלנו 052-5137790

5/5 - (14 דירוגים)

כמובן! אנו זמינים עבורכם 24 שעות בכל רחבי הארץ ולרשותינו צוות אינסטלטורים מקצועי ובעל וותק בתחום האינסטלציה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת וסוג הבעיה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?
דילוג לתוכן