איך פותחים סתימה באסלה? המדריך המלא

אין כמעט אדם שלא נתקל בצורך דחוף למצוא תשובה לשאלה איך פותחים סתימה באסלה. דרך אחת כמובן היא להזעיק אינסטלטור, אבל בחלק מהמקרים תוכלו לפתוח את הסתימה גם בלי לחכות לאיש מקצוע – וכדאי לנסות לעשות זאת.
איך פותחים סתימה באסלה

כיצד לפתוח סתימה באסלה לבד?

אנשי מקצוע בתחום יש רבים וטובים. אינסטלטור 24 שעות מחברת תרמו פרו יגיע לביתך גם באמצע הלילה 24/6, טוב שיש כאלה. אם בכל זאת אתה מעוניין לנסות כוחך לבד, קבל מאיתנו כמה טיפים חשובים ומשמעותיים כדי שתצליח.

כדי להצליח לפתוח סתימה באסלה באופן עצמאי, כדאי להתכונן. הריח אינו ריח ניחוח, החומר איתו תתעסק דורש כפפות, הדלי יהיה החבר הכי טוב שלך, ולאחר שהכול ייגמר (כולנו תקווה שבהצלחה), המקלחת תהיה המקום הראשון שתבקר בו.

הבגדים למכונת הכביסה בבקשה, הם מלוכלכים ומסריחים. זכור שבמקרה הכי גרוע, אתה יכול תמיד לקרוא לעזרה: אינסטלטור יגיע במהירות, מצויד בכלים מקצועיים, כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

מה המחשבה הראשונה שעולה לך בראש כשאתה מוריד את המים בשירותים והם עולים על גדותיהם? אף אחד לא מאחל לעצמו להיות במקומך. סתימות בשירותים ובמקלחת הם עניין שכיח. בדיוק ברגע שאתה חייב להתקלח או באמצע הלילה, זה מגיע. אז הנה לפניכם איך פותחים סתימה באסלה.

סתימה באסלה
סתימה באסלה

כל השלבים של פתיחת סתימה באסלה

ראשית, יש להימנע מהורדת מים באסלה (למרות שלפעמים זהו האינסטינקט שלנו). בנוסף מומלץ להניח על הרצפה מסביב לאסלה סמרטוטים, כך שאם תגלוש כמות מסוימת של מים בזמן פתיחת הסתימה, הם ייספגו בסמרטוטים ולא יציפו את החדר.

עוד במסגרת ההיערכות לפתיחת הסתימה: ודאו שאתם לבושים בבגדים פשוטים, שגם אם יתלכלכו קצת לא תצטערו על כך, והצטיידו בכפפות. ליתר ביטחון אפשר גם לסגור את ברז המים בשירותים וכך לעצור את הזרם אל הניאגרה.

מגבונים באסלה
מגבונים באסלה

פתיחת סתימה באסלה בעזרת פומפה

בשלב הבא נכנסת לתמונה הפומפה שהיא כלי פשוט אבל יעיל מאוד, ואם אין לכם בבית פומפה זה הזמן להצטייד בה (ומומלץ גם להשקיע בפומפה ייעודית לאסלות). כדי שהפומפה תוכל לבצע את תפקידה יש לרוקן חלק מהמים מהאסלה, אל דלי. המשיכו לרוקן עד שמפלס המים יהיה בדיוק בגובה הפומפה – כלומר יכסה אותה, אבל לא יותר מכך.

בתשובה לשאלה איך פותחים סתימה באסלה הוא פמפום. מפמפמים את הפומפה בתוך האסלה, במשך כחצי דקה – ומקווים שהסתימה באסלה שלכם היא מסוג המקרים שדי בפעולה זו כדי לפתוח אותה (בחלק גדול מהמקרים זה אכן כך).

לאחר סיום הפמפום שפכו כחצי דלי מים אל האסלה, כדי לבדוק אם אכן הסתימה נפתחה. אם לא, ניתן לעבור לכלי אחר שכדאי להחזיק בבית, ספירלה. הספירלה היא קפיץ מתכת מצופה פלסטיק ומוארך, והשימוש בו פשוט – דוחפים אותו אל האסלה, ומסובבים. אם יש שם משהו שגורם לסתימה והוא תקוע, הספירלה עשויה לשלוף אותו ובכך לפתוח את הסתימה.

פומפה לפתיחת סתימה באסלה
פומפה לפתיחת סתימה באסלה

פתיחת סתימה באסלה בעזרת חומר כימי ממיס שומנים

סתימה באסלה יכולה להיפתח על ידי חומר הנחשב ממיס שומנים אותו ניתן לרכוש בחנויות לכלי עבודה, למרות שלא מומלץ לעשות בו שימוש משום שהוא מסוכן לבריאות ועלול לגרום לנזק לצנרת בשל שימוש לא נכון. בנוסף, אחד הכלים הבסיסיים של אינסטלטור 24 שעות היא הפומפה. הפעולה הראשונה שעליך לעשות היא לייצר מצב של מים עמוקים באסלה: מלא אותה במים (זוכר? יש לך דלי). צור ואקום עם הפומפה.

אם נפתחה הסתימה, באמת כל הכבוד. אם לא, עבור לשלב הבא: אינסטלטור מגיע ללקוחותיו מצויד בספירלה חשמלית לפתיחת סתימות בעזרתה הוא פותח סתימות בצורה יעילה, מהירה ונקייה. גם אתה יכול לבצע זאת בעצמך.

קפיץ לפתיחת סתימה באסלה

ניתן לרכוש קפיץ ידני לשימוש ביתי בחנות לכלי עבודה ולפתוח את הסתימה בצורה עצמאית. חשוב לא לשכוח לחטא כל כלי בו עשית שימוש כדי למנוע מחלות. מומלץ לחטא באקונומיקה.

אם גם הפומפה וגם הספירלה כשלו במשימה, ישנה עוד אופציה אחת, אבל חובה להשתמש בה בזהירות מרבית: חומר כימי שמיועד לפתיחת סתימות באסלה. אם גם החומר הכימי – שיש להשתמש בו אך ורק לפי הוראות הבטיחות עליו! – לא עזר, זה הזמן לקרוא לאינסטלטור.

קפיץ לפתיחת סתימה באסלה
קפיץ לפתיחת סתימה באסלה

איך פותחים סתימה באסלה? לא נותנים לה להתרחש

כפי שכדאי להשקיע באורח חיים בריא כדי לא להזדקק לתרופות, כך במקום להפוך למומחים בתחום של איך פותחים סתימה באסלה כדאי פשוט למנוע את התרחשות המקרים הלא נעימים.

בפרט חשוב מאוד להימנע מהשלכת מגבונים לחים לאסלה, תחבושות היגייניות, טמפונים, פדים וכל פריט אחר שאינו מתכלה ולכן עלול להוביל להיווצרותה של סתימה. במקרים אחרים סתימות בשירותים הן תוצאה של מערכות מיושנות שלא עומדות בעומסים העכשוויים וכבר לא מתפקדות בצורה יעילה.

במקרים אלה נדרשים שירותיו של איש מקצוע מנוסה – אינסטלטור שאמון על פתיחת סתימות בירושלים ושיוכל להבטיח לכם שימוש בשירותים בראש שקט מבלי לחשוש שבכל פעם שאתם נכנסים לשם תתרחש הצפה.

אינסטלטור 24 שעות לפתיחת סתימה באסלה

אם לא הצלחת לפתוח את הסתימה, כנראה והגיע השלב של איש המקצוע לתפוס את מקומך. חשוב שתבחר אדם בעל ניסיון בתחום. שאל לגבי הציוד בו הוא עושה שימוש: קפיץ ידני, ספירלה חשמלית לפתיחת סתימות וכדומה (פומפה כבר לא מספיקה), בצע תיאום ציפיות לגבי המחיר, ושיהיה בהצלחה.

5/5 - (31 דירוגים)

כמובן! אנו זמינים עבורכם 24 שעות בכל רחבי הארץ ולרשותינו צוות אינסטלטורים מקצועי ובעל וותק בתחום האינסטלציה ומתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת וסוג הבעיה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?
דילוג לתוכן