צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר

בעבר, נזילות שהמקור שלהן לא היה גלוי לעין חייבו קידוח חורים בקירות ובחלק מהמקרים פירוק חלקים נרחבים מאותם קירות, וזאת כדי לאתר את המקום שממנו יוצאים המים. כיום, צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר הוגן מתבצע בזכות מצלמות תרמיות, יכול אינסטלטור מקצועי שהצטייד במכשור מתקדם זה לאתר בקלות וביעילות כל נזילה שהיא, מבלי לגרום נזק לתשתיות הבית או העסק.

שירותי צילום תרמי לאיתור נזילות

✔️ מאתר נזילות מומחה ומוסמך

✅ דו"ח איתור לבתי משפט וחברות ביטוח

✔️ ייעוץ טלפוני חינם.

התקשרו עכשיו לצילום תרמי לאיתור נזילות:

התקשרו עכשיו: 052-5137790 ☎️

איך עובדת מצלמה תרמית
איך עובדת מצלמה תרמית

איך עובדת מצלמה תרמית?

צילום תרמי לאיתור נזילות דורש שימוש במצלמה מיוחדת. כדאי לדעת כי איתור נזילה במצלמה תרמית רלוונטי רק בתוך הבית. אם יש חשש לנזילה בחצר או בכניסה לבניין ניעזר בטכנולוגיות אחרות. כמו למשל איתור נזילות בגז או במכשיר גילוי נזילות מים אקוסטי.

מצלמה טרמית יודעת לצייר מפה של הקיר ולציין היכן הקיר קריר ואיפה הטמפרטורה עולה. באופן טבעי, כאשר יש נזילה, המים הדולפים מקררים את הנקודה.

מצלמה טרמית לבדיקת נזילות כמו יודעת לראות 'מעבר לקיר'. בעזרתה אנחנו יודעים איפה הנזילה נמצאת באופן מדויק.

יתרונות לצילום תרמי לאיתור נזילות

ישנם אינספור יתרונות לאיתור נזילות תרמי, קחו כמה:

  • איתור מקדים של התחלת נזילה
  • שיטת איתור ללא הרס
  • איתור נזילות מהיר ויעיל
  • חסכוני בטווח הארוך
  • מספק הערכה מקיפה של המצב
  • מאפשר זיהוי מרחוק יחסית
  • מקל על תיעוד ושמירת דו"ח איתור
צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר
צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר

איך המחיר לאיתור נזילות עם מצלמה תרמית נקבע?

באופן טבעי כשנוצר צורך בשירות צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר הוא פקטור משמעותי בבחירת איש מקצוע, אולם חשוב לקחת בחשבון גם את איכות הציוד וגם את הניסיון של האינסטלטור. כמובן שישנם כל מיני פרמטרים שיקבעו את עלות הבדיקה. כגון, מיקום הבעיה, שעת הקריאה לאינסטלטור, וכו'. לפניכם טבלת מחירים לאיתור נזילה לפי מקרה.

מחיר איתור נזילה במצלמה תרמית

מחיר בש"ח (לא כולל מע"מ)

איתור נזילה בבית עם מצלמה תרמית

מחיר החל מ- 950 ₪

איתור נזילה בגג עם מצלמה תרמית

מחיר החל מ- 1,700 ₪

איתור נזילה בחצר עם מצלמה תרמית

מחיר החל מ- 1,600 ₪

איתור נזילה בקיר עם מצלמה תרמית

מחיר החל מ- 1,500 ₪

 

שירותי איתור נזילות
שירותי איתור נזילות

באילו מקרים נדרשת מצלמה תרמית?

צילום תרמי נועד כאמור לזהות נזילות סמויות ואת מקורן של נזילות גלויות. הגורמים האפשריים להיווצרות רטיבות בקיר הם נזילה בצינור שעובר בתוך אותו קיר, פיצוץ בנקודה מסוימת בצנרת כזו או אחרת ואיטום לא איכותי מספיק (במיוחד אם מדובר בדירה שנמצאת מתחת לגג).

בכל מצב שבו ישנה רטיבות בקיר או חשד לנזילה שעדיין אינה נראית לעין, מומלץ להתייעץ עם אינסטלטור בעל ניסיון ובמידת הצורך להיעזר במצלמה התרמית כדי להבין מהו הפתרון האידיאלי. בהקשר זה כדאי לזכור שאפילו נזילה בהיקף מינימלי עלולה לגרום נזק לתשתיות, להוביל לחשבונות מים מנופחים וליצור עובש שפוגע במידה ניכרת בבריאותנו.

צילום תרמי לאיתור נזילות
צילום תרמי לאיתור נזילות

כיצד פועלת מצלמה תרמית לאיתור נזילה?

מצלמות תרמיות הן מצלמות בעלות "ראיית" אינפרה אדום, כלומר יכולת לזהות קרניים אינפרה אדומות אשר באות לידי ביטוי בצורת חום. התמונה שמספקת מצלמה תרמית מציגה את אזורי הטמפרטורה השונים באותו שטח מצולם, ובפרט בתוך הקירות ומתחת לרצפות.

אזורים כחולים וירוקים בצילום תרמי הם אינדיקציה לאזור קר יחסית בקיר או ברצפה, ואילו אזורים בגוונים שונים של אדום או צהוב הם אינדיקציה לאזור חם יחסית בקיר או ברצפה.

על סמך שינויים בטמפרטורה, יכול אינסטלטור מומחה בעל ניסיון בתפעול מצלמות תרמיות להבין היכן ישנן נזילות סמויות ולאתר גם את המקור של כל נזילה, כל זאת כאמור בלי להידרש לשבירת קירות או רצפות.

בחרו מאתר נזילות רק עם ניסיון נרחב

כאמור כשנוצר צורך לבצע צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר השירות משפיע באופן טבעי על בחירת האינסטלטור – אבל במקביל כדאי לוודא גם עד כמה נרחב הניסיון של כל אינסטלטור בביצוע צילומים תרמיים, בפענוח שלהם ובביצוע התיקונים הנכונים על סמך הפענוח.

למעשה, רק ניסיון נרחב בשימוש במצלמה תרמית וידע מקצועי מתאים מבטיחים שהציוד המשוכלל אכן ימלא את ייעודו, ושהתקלה שהובילה לנזילה תטופל באופן המיטבי, בזמן קצר במיוחד ומבלי שייגרם נזק לתשתיות הבית או העסק.

היתרונות של צילום תרמי לאיתור נזילות

מחיר צילום תרמי לאיתור נזילות
מחיר צילום תרמי לאיתור נזילות

נזילות באמצעות צילום תרמי

צילום תרמי לאיתור נזילות מתאפיין במספר יתרונות משמעותיים: ראשית, הזיהוי המדויק של המקומות בקירות וברצפות שבהם ישנה נזילה ושל הגורמים לנזילה. שנית, המהירות והיעילות שבה מתבצע איתור מקור הבעיה, כאמור בלי לפגוע ברצפות ובקירות.

בזכות הדיוק המרבי, גם התיקון מתבצע ביעילות ובמהירות, עם מינימום פגיעה בתשתיות – ובסך הכל התיקון כולו של התקלה שגרמה לנזילה מתבצע עם מינימום פגיעה בשגרה ובזמן קצר במיוחד.

מה זה איתור חדירת מי גשם?

לפעמים הבעיה לא נוגעת לצינור זה או אחר. לפעמים, האיטום בגג לא הרמטי או לא בוצע בצורה תקינה וכך חודרת רטיבות המייצרת נזק. גם במקרה הזה אנחנו נרצה להבין איפה ממוקמת בעיית הנזילה בדיוק. איתור חדירת מי גשמים במצלמה תרמית יכולה לספק לנו את המידע הדרוש.

צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר
איך עובדת מצלמה תרמית

צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר משתלם וחיסכון משמעותי

רטיבות בקיר עלולה לגרום לנזקים חמורים: הנזק המידי הוא לקיר או לרצפה, והוא הולך ומתפשט ככל שנדחית התחלת הטיפול בתקלה. בנוסף ייתכן שתידרשו לשלם חשבונות מים גבוהים שלא לצורך עקב הנזילה.

כדאי לזכור שאם מוותרים על השירות של צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר בריאותי עלול להיות גם הוא חלק מהנזקים – רטיבות גורמת לעובש, ומחקרים רבים כבר הוכיחו שעובש פוגע בדרכי הנשימה ואף מגביר את הסיכון ללקות בסוגים שונים של סרטן.

צילום תרמי מחיר
צילום תרמי מחיר

פנו למומחים באיתור נזילות עם מצלמה תרמית!

טיפול מקצועי של איתור נזילות מים, על בסיס צילום תרמי, מושלם תוך מינימום זמן ומינימום פגיעה בקירות וברצפות, ובהתאם תיהנו גם מחיסכון משמעותי. לתרמו פרו אינסטלציה ציוד מתקדם וניסיון עשיר בתפעולו ובניצול היתרונות של צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר הוגן לטובת פתרון מהיר ויעיל לכל בעיה בצנרת. מוזמנים ליצור קשר ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית וייעוץ מקצועי.

5/5 - (31 דירוגים)

המצלמה הטרמית מבוססת על קרינת אינפרא, המזהה את הטמפרטורה של האזורים שאותם היא מצלמת. באופן זה ניתן לראות אזורים חמים וקרים בצבעים שונים ובעזרתם לאתר את מקור הנזילה.

אכן כן! מדובר בטכנולוגיה חדשנית שבעזרתה ניתן לאתר את מקור הנזילה ולבצע תיקון נקודתי ללא הרס מיותר. לפרטים נוספים היכנסו למאמר

מה היה לנו עד עכשיו?
דילוג לתוכן