איתור נזילות במצלמה טרמית בגבעתיים

✔️מתמחים בכל איתור נזילות המים

✅ דו"ח מקיף על תיקון הבעיה

✔️ייעוץ טלפוני ללא עלות.

ביצוע העבודה עד לפיתרון הבעיה!

✔️מחירים הוגנים ושירות מקצועי

התקשרו עכשיו לאיתור נזילות במצלמה טרמית בגבעתיים:

התקשרו עכשיו: 052-5137790 ☎️

איתור נזילות במצלמה טרמית בגבעתיים – במה מדובר?

אנו בתרמו פרו משתמשים במיטב הטכנולוגיה לאיתור נזילות מים ונזקי צנרת. אנו עומדים לרשותכם עם צוות אינסטלטורים בגבעתיים לאיתור נזילות במצלמה טרמית בעלי הכשרה והסמכה בתחום וזמינים עבורכם 24 שעות ביממה.

אינסטלטור לאיתור נזילות בגבעתיים

לא כל אינסטלטור יודע לאתר נזילה באמצעות מצלמה טרמית. על כן, כתבנו את המאמר שלפניכם בכדי שתוכלו לדעת איך לבחור מאתר נזילות מים או חברה לאיתור נזילות מים במצלמה טרמית בגבעתיים. במקרה ומדובר במקרה חירום צרו קשר במוקד שלנו בגבעתיים בטלפון 052-5137790 או צרו קשר דרך טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולתקן את נזילת המים.

איתור נזילות במצלמה טרמית בגבעתיים
איתור נזילות במצלמה טרמית בגבעתיים

איתור נזילה במצלמה טרמית בגבעתיים – מתי נצטרך?

נזילות מים הם לא דבר של מה בכך. ישנם כמה סוגי נזילות איך נציין שתיים מהם שככל הנראה יצריכו מכם להזמין שירותי איתור נזילות מים במצלמה טרמית בגבעתיים.

סוג הנזילה הראשון מתייחס לנזילה גלויה

למרות שלכאורה אין צורך בשירות כזה, כי הנה סוף כל סוף רואים על הקיר או התקרה כתמי רטיבות ועובש כך שבעצם גילינו את מקור הנזילה. לצערנו לא כך הם פני הדברים, גם אם נתקלתם בכתמי עובש ורטיבות על הקיר אין הדבר מצביע ששם נמצאת מקור הנזילה.

לרוב כתמי רטיבות אינם מופיעים ישר עם נזילת המים אלא נוצרים רק לאחר זמן ממושך שישנה נזילת מים במקום. אף יותר מכך, אנו מציעים לא לחכות למצב כזה אלא להקדים ולתקן את הנזילה בהקדם מה שיחסוך מכם הוצאות מיותרות על נזקים בצנרת ובתקרה או בקיר.

סוג נזילה אחר וקשה יותר לאיתור הוא נזילה סמויה

במקרה כזה, לא ניתן לאתר את הנזילה ללא אמצעים טכנולוגיים מתקדמים כגון מצלמה טרמית לאיתור נזילות. גם אם ייתכן ובמצב של נזילה סמויה תיתקלו בכתמי עובש על הקיר אתם עלולים לטעות ולחשוב ששם מקור הנזילה. אך אנו מציעים לא לסמוך על כך ובטח ובטח שלא לבצע הרס מיותר ללא הזמנת חברה מקצועית המתמחה באיתור נזילות.

צילום תרמי לאיתור נזילות זהו פיתרון מצוין לאתר את הנזילה במהירות ובמקצועיות. ככל שתעשו זאת מוקדם יותר תחסכו זמן, כסף והמון עוגמת נפש שתגיע בעקבות הנזקים שייווצרו בעתיד מהנזילה שלא טופלה כראוי.

כיצד נאתר נזילות באמצעות מצלמה טרמית בגבעתיים?

אז כמו שציינו לעיל, מצלמה טרמית לאיתור נזילות בגבעתיים הינה פיתרון מצוין למקרים של נזילות סמויות או גלויות כאחד. המצלמה הינה מבוססת חום ויודעת להבחין בהבדלי הטמפרטורות. מאתר הנזילה המפעיל את המצלמה הטרמית מקבל תמונה של האזור המצולם.

כל אזור בתמונה עשוי להיות צבוע בצבע אחר המצביע על גובה הטמפרטורה. המצלמה תציג טווח צבעים הנעים מכחול עד אדום ומה שכלול בתוכם. צבע אדום יצביע על אזור חם, צבע כחול יצביע על אזור קר מה שבעצם יצביע לנו על מקור הנזילה.

צילום תרמי לאיתור נזילות בגבעתיים

המצלמה הינה מבוססת על טכנולוגיית אינפרה אדום כך שבאמצעות נוכל לסרוק את הצנרת שנמצאת מאחורי הקירות ולזהות את מקור הנזילה והרטיבות מבלי להרוס את הקירות או הרצפות בצורה עיוורת. בעזרת הצילום התרמי לאיתור נזילות ההרס יהיה מזערי ונקודתי ויתבצע היכן שנגלה את נזילת המים בצנרת מה שיוביל לטגבעתייםל מהיר ומקצועי יותר עם מינימום נזק.

מה הגורמים הנפוצים לנזילות מים?

איתור נזילות במצלמה טרמית
איתור נזילות במצלמה טרמית

איתור נזילות במצלמה טרמית בגבעתיים – כך מתבצע התהליך

אז ישנם כמה וכמה תהליכי בדיקה לאיתור נזילות במצלמה טרמית. נפרט את השלבים העיקריים של איתור הנזילה. ראשית, נתחיל לבצע חגבעתייםש וסקירה במבנה על מנת לאתר סימני רטיבות במערכת האינסטלציה כגון: כתמי עובש, איטום לקוי סביב ברזים, ועוד.

בדיקת הפרשי לחץ מים

לאחר מכן נבצע בדיקה של הפרשי לחץ מים בצנרת. מדובר בבדיקה שנעשית באמצעות חיבור מנומטר (שעון לחץ מים) למערכת המים שבעזרתו נבדוק אם קיימים הפרשי לחץ שיכולים להעיד על נזילה, בנוסף בעזרת בדיקה זו נוכל לדעת אם מדובר בנזילה מצנרת המים החמים או הקרים.

סוג הנזילה ושיטת איתור הנזילה

לאחר שאיתרנו היכן נמצאת הנזילה נתאים לה את סוג ושיטת האיתור המתאים ביותר. כגון במקרה של נזילה בקיר נצטרך להשתמש במצלמה טרמית. לעומת זאת, במידה ומדובר בנזילה מחוץ למבנה עדיף יותר לאתר באמצעות גז.

במידה ומדובר בנזילה מהסוג שמצריך איתור במצלמה טרמית נשתמש במצלמה על מנת לאתרה. המצלמה הטרמית מאפשר מגבעתייםי וסריקה של המבנה דרך אריחי הקרמיקה או הקירות, תקרה ועוד.

לאחר שאיתרנו את הנזילה נבצע תיקון של מוקד הנזילה באופן נקודתי וללא הרס מיותר. במידה ומדובר על נזילה בצנרת ייתכן ונצטרך לבצע תיקון צנרת ללא הרס עליו תוכלו לקרוא במאמר הבא.

היתרון בשימוש במצלמה טרמית לאיתור נזילות בגבעתיים

איתור במצלמה טרמית היא שיטה מתקדמת לאיתור נזילות שהיתרון הבולט בה הוא החיסכון בשבירה והרס מיותר של צנרת המים. אפשר להמשיל זאת לניתוח שבו מבצעים פעילות כירורגית נקודתית באמצעות מצמה במקום לפתוח את כל האזור המנותח.

עלות איתור נזילות במצלמה טרמית

איתור נזילות מים בגבעתיים זה לא דבר זול במיוחד לכן אם כבר מזמינים מאתר נזילות מים בגבעתיים כדאי להזמין אחד שהוא מקצועי ומומלץ בתחום. מכיוון שאיתור נזילות במצלמה טרמית הינה שיטה חדשה בתחום איתור נזילות המים אז המחיר והעלות למלאכת האיתור יהיו גבוהים מעט יותר.

צריך לזכור שהאיתור באמצעות מצלמה טרמית הינו מדויק ומהיר יותר שגם האינסטלטור הטוב ביותר בגבעתיים יתקשה להתחרות במצלמה הטרמית. אנו בתרמו פרו דוגלים בשקיפות והכנו עבורכם מחירון אינסטלציה מעודכן שבעזרתו תוכלו לקבל אינדיקציה על שירותי האינסטלציה השונים.

איתור נזילות במצלמה טרמית בגבעתיים מחירים בש"ח (לפני מע"מ)
איתור נזילה ברצפה בגבעתיים מחיר מ-850 ₪
איתור רטיבות בקיר בגבעתיים מחיר מ-850 ₪
איתור נזילה במרזב פנימי בגבעתיים מחיר מ-950 ₪
איתור נזילה בצנרת ביוב בגבעתיים מחיר מ-950 ₪
איתור נזילה בכיור בגבעתיים מחיר מ-750 ₪

איך למצוא חברה לאיתור נזילות בגבעתיים?

תושבי המרכז יכולים להיות רגועים וליהנות משירות איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית. כל מה שצריך לעשות זה למצוא את האינסטלטור המתאים לביצוע המשימה. לכן, במידה ואתם מתכננים להזמין מאתר נזילות מים בגבעתיים בדקו וקבלו המלצות ממכרים או מבעלי מקצוע בתחום.

בדקו שיש לו את הכלים המתאימים לביצוע מלאכת איתור הנזילה. במידה ואתם צריכים דו"ח בדיקה לחברת הביטוח או לבית המשפט בררו לפני אם הוא יכול להכין לכם אחד כזה ואם זה כלול בעלות הבדיקה.

תרמו פרו – המומחים לאיתור נזילות מים

אנו בתרמו פרו מתחייבים לשירות אמין ומקצועי עד לפיתרון הבעיה ולאיתור הנזילה. עם ניסיון של שנים וצוות אינסטלטורים מקצועי ואדיב נשמח לעמוד לשירותכם בגבעתיים. כל מה שנותר לכם להתקשר למוקד שלנו בגבעתיים  052-5137790 ואחד מנציגנו ישמח לסייע לכם בבעיה.

במידה ומדובר במקרה נזילה חמור המצריך שירות אינסטלטור 24 שעות ביממה אנו מעמידים לרשותכם אינסטלטור למצבי חירום ובדיוק למקרים כאלה. אנו מתמחים בכל בעיות האינסטלציה ומתחייבים לשירות מקצועי ואמין במחירים הוגנים ולכל כיס!

5/5 - (32 דירוגים)
דילוג לתוכן