איתור נזילות בבאר יעקב

תוכן עניינים

✅מבצעים איתור נזילות בבאר יעקב באופן מקצועי!

✔️מתמחים בכל סוגי הנזילות

✅ דו"ח מקיף על תיקון הבעיה

✔️ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✅ביצוע העבודה עד לפיתרון הבעיה!

✔️מחירים הוגנים ושירות מקצועי

✅התקשרו עכשיו לשירותי איתור נזילות בבאר יעקב:

052-5137790 – 24 שעות ביממה

איתור נזילות בבאר יעקב – מתחייבים לשירות הטוב ביותר!

באר יעקב הינה עיר גדולה ובעלת תושבים רבים. בד בבד ניתן למצוא המון אינסטלטורים בבאר יעקב אך לא כולם בעלי הסמכה ובטח שלא מומחים באיתור נזילות מים. אנו חברת תרמו-פרו מתמחים באיתור נזילות בבאר יעקב, חברה מקצועית עם יחס הגון, סובלני ובעיקר הגון ואיכותי. אנו מתחייבים לשירות הטוב ביותר על ידי הטכנולוגיה המתקדמת שלנו ועם צוות אינסטלטורים מומחים.

מאז ומתמיד ישנן נזילות מים, איטום לקוי, בעיות רטיבות שונות. בעיות כאלו נוצרים בעקבות תנאים וסיבות שונות כמו בלאי הנוצר עם השנים ללא תחזוקה, חדירת מי גשם או אפילו טעות אנוש  או בנייה לקויה על ידי הקבלן.

במידה וזהו מקרה חירום ואתם זקוקים לייעוץ מקצועי ללא עלות חייגו עכשיו 052-5137790 למוקד השירות שלנו בבאר יעקב ונשלח אליכם מאתר נזילות מוסמך בבאר יעקב שיאתר את הנזילה בביתכם ויהיה לרשותכם בכל בעיה שתצטרכו.

 

מאתר נזילות בבאר יעקב ותפקידו בבתים פרטיים

איתור נזילות הוא אחד השירותים החשובים ביותר בתחזוקה של בתים פרטיים בבאר יעקב. מבנים מכל סוג חשופים לנזילות, שיכולות להופיע על רקע בעיות צנרת, תשתית, חדירת מים, בלאי, רטיבות ועוד. כמו כן, את הנזילות אפשר לאתר עם ציוד מתקדם שכולל מצלמה תרמית וסיב אופטי.

במקרים מסוימים גם צריך לשלב שימוש ברובוט זעיר במסגרת איתור נזילות ויש פרויקטים שמתבצעים בדירות ישנות בבאר יעקב ובהן מאתרים נזילות עם גלאי אלקטרומגנטי, גלאי קול ורדאר חודר קרקע ובטון. על אף הבדלים בין סוגי הציוד, המאפיין המשותף לכולם היא היכולת לאתר את הנזילות בלי להסב נזקים

מקומות שבהם ניאלץ להסתייע בשירותי איתור נזילות בבאר יעקב

שירותי איתור נזילות בבאר יעקב עם ציוד מתקדם מאפשר למצוא את מקור הבעיה בלי להרים את הריצוף או לשבור את הקירות. זה חשוב בעיקר בבתים פרטיים אך רלוונטי גם במקרים של נזילות סביב בריכות שחייה, בחצרות ובגינות. כמו כן, מקומות נוספים שבהם צריך לבצע איתור נזילות על רקע הופעת כתמי רטיבות הם מאגרי מים ציבוריים, מערכות השקיה וכמובן גגות.

רק אחרי שמוצאים את מקור הנזילה בוחרים את הדרך לטפל במפגע ומתמודדים עם בעיות נוספות. לפיכך, קהל היעד של שירותי איתור נזילות כולל לצד לקוחות פרטיים גם עסקים, מוסדות ועיריות מקומיות.

 

החשיבות של זמינות מאתר נזילות בבאר יעקב

אף נזילה לא נפתרת מעצמה ומה שמתחיל בכתמי רטיבות על הקיר או בתקרה עלול להפוך לנזק בלתי הפיך עבור המבנה. כתוצאה מהאמור לעיל, שירותי איתור נזילות חייבים להתבצע בתוך זמן קצר ומיד אחרי שמופיעות אינדיקציות רלוונטיות.

ככל שעובר יותר זמן מרגע גילוי הנזילה ועד שמטפלים בה, כך עולה הסיכוי לסבול מתופעות לוואי מיותרות. מכאן שרצוי מלכתחילה לתת עדיפות לשירותי איתור נזילות ברמת זמינות גבוהה ולוודא שהם ניתנים על ידי אנשי מקצוע שמוסמכים לך.

 

צילום תרמי לאיתור נזילות בבאר יעקב

המצלמה הינה מבוססת על טכנולוגיית אינפרה אדום כך שבאמצעות נוכל לסרוק את הצנרת שנמצאת מאחורי הקירות ולזהות את מקור הנזילה והרטיבות מבלי להרוס את הקירות או הרצפות בצורה עיוורת. בעזרת הצילום התרמי לאיתור נזילות ההרס יהיה מזערי ונקודתי ויתבצע היכן שנגלה את נזילת המים בצנרת מה שיוביל לטיפול מהיר ומקצועי יותר עם מינימום נזק.

 

הסמכה למתן שירותי איתור נזילות בבאר יעקב

אינסטלטורים מומחים בבאר יעקב עוברים הסמכה שמאפשרת להם לאתר נזילות מים ומפגעים ללא שבירה או חפירה. במסגרת ההסמכה, אנשי מקצוע מיומנים גם לומדים איך להשתמש בציוד ייעודי כדי לצלם את הצנרת והביוב ולהוציא דו"ח מסכם של כשלים ובו המלצות ביצוע ואף מתן חוות דעת לבית המשפט במקרים של הפעלת ביטוח המבנה.

דו"ח מסכם של כשלים חשוב עבור אנשים פרטיים והוא קריטי בעיקר כאשר רוצים לשלב שירותי איתור נזילות בתהליכי בדק בית לפני השכרה, רכישה או השקעה.

אנו בתרמו פרו נשמח להקצות עבורך את האינסטלטורים המומחים והמובילים בארץ בשירותי איתור נזילות. כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר או לחייג 052-5137790 ואנו נדאג לשלוח עד אליך מאתר נזילות מוסמך ומנוסה.

 

מהי בעצם נזילה בצנרת?

נזילת מים גורמת לאובדני מים, לרוב לא ניתן להבחין בנזילה שככל הנראה תתפשט לקירות ולרצפה מה שיתבטא כעובש וקילופים על הקירות. הנזילות נגרמות עקב סדקים בצנרת, התקנה לקויה או עצמים החוסמים את מעבר המים אל מי הביוב.

האינסטלטור המקצועי יגלה היכן נזילת המים בעזרת טכנולוגיה איכותית ומתקדמת שתשאיר את המקום כמו חדש.

 

כיצד נגרמות נזילות מים?

אנו בתרמו-פרו מומחים לאיתור נזילות בבאר יעקב כאן כדי לתת את המידע הדרוש בכול הנוגע לאיך בעצם נגרמות נזילות המים. נזילות המים נגרמות עקב סיבות שונות ולא בהכרח שיווצרו על ידי גורמים כמו חלודה בצנרת, ברז מטפטף וצינורות סדוקים אלא שיש עוד מגוון רחב של סיבות.

 

איטום לקוי

איטום לא תקין של הריצוף בבית יכול לגרום לכך שבזמן השטיפה המים יחלחלו ויתפשטו עם הזמן לקירות התחתונים.

אלו מבינכם הגרים בבנייני קומות, וילות או בתי קרקע במידה ומצב האיטום שלכם אינו תקין זה יגרום למי גשם לחדור אל תוך הבית וכך יגרום לנזילה ורטיבות בקירות.

 

בלאי בצנרת המים

פיצוץ או סדק בצנרת הנמצאת מתחת לאריחים יכול לגרום למים להתפשט עד בוא הגעתם אל הקירות הנמוכים.

 

נזילת מים במקלחת

נזילה במקלחת קורית בדרך כלל על ידי הדוש במקלחת. הסיבה לכך היא ברז פגום שמזרים מים בהדרגה וכתוצאה מכך ישנו טיפטוף מים קבוע שמשאיר סימני רטיבות במקלחת.

 

נזילה בשירותים

בעקבות שחיקה מתמשכת של אטמי הניאגרה, המצוף של הניאגרה אינו סגור עד הסוף ובעקבות כך ישנה נזילת מים.

 

נזילה מדוד שמש

במידה והדוד התבלה יתכן ויהיה פיצוץ בצינור המים הנכנס אל הדוד או בנקודת החיבור שבין הדוד לצנרת, במקרה כזה אפשר להסיק שתם זמנו של הדוד הישן והגיע הזמן לטפל בבעיה.

 

מחפשים מאתר נזילות בבאר יעקב – פנו לתרמו פרו!

איתור נזילות מים הוא תהליך שמבוצע על ידי אינסטלטורים בבאר יעקב שמוסמכים לכך. במסגרת איתור נזילות צריך לבחור את הציוד המתאים, למצוא את מקור הבעיה ללא הרמת ריצוף או שבירת קירות ולהוציא דוח מסכם של כשלים והמלצות ביצוע.

למרבה המזל עם השנים התפתחה הטכנולוגיה ואין צורך לאתר נזילת מים או רטיבות על ידי שבירה מאסיבית של קירות הבית או האריחים.

כיום אנו בתרמו-פרו משתמשים בטכנולוגיה החדשה והמתקדמת ביותר בתחום כך שנאתר ונגלה את הנזילה ללא הרס מה שיאפשר לנו עבודה מהירה יותר ואיכותית מי שיגרום באופן ישיר להוזלת מחיר השירות.

 

איתור נזילות במצלמה טרמית

איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית – מהו צילום טרמי?

צילום על ידי מצלמה תרמוגרפית המבוססת על ידי קרינת אינפרא אדום המאפשר פרספקטיבה של הבדלי חום וקור. בשיטה זו נוכל לזהות בעזרת המצלמה היכן מקור הנזילה בצנרת וכך נוכל לאתר את הנזילה ללא נזק.

האינסטלטור המוסמך יצלם בעזרת מצלמה טרמית את הקירות, הצנרת והרצפה.  בזמן שהוא מצלם מתקבלת הצגה חזותית של גווני חום וקור. כאשר מופיע ריכוז גבוה של קור אפשר כבר להסיק שמדובר בנזילה. ולאחר שגילה היכן הנזילה האינסטלטור יטפל בה בצורה נקודתית ומהירה ללא הרס.

 

מצלמה תרמית מסייעת באיתור נזילות ללא הרס

  • איתור נזילות בקירות ובתקרה
  • איתור נזילות סמויות בתשתית האינסטלציה ובצנרת.
  • גילוי דליפות ובעיות איטום במרפסת.
  • חשיפת נזילות ובעיות איטום במבנה תת קרקעי ומרתפים.
  • איתור רטיבות בחדרי אמבט ושרותים.
 

בדיקת הצפה בעזרת בלון – מסייעת באיתור הנזילה

בדיקה המתבצעת על ידי החדרת בלון, סגירה כוללת של המערכת, והסתכלות על יציאת מי הדלוחים וכך יהיה ניתן להבחין היכן מקור נזילת המים וטיפול בבעיה על ידי אינסטלטור מקצועי.

 

בדיקת לחץ מים – ירידה בזרם המים תצביע על נזילה

נחבר שעון לחץ אל ברז המים, תוך סגירה של מקור המים בבית או בכול מקום אחר המחובר לצנרת. בדיקה זו תאפשר לנו לדעת האם מקור הבעיה הוא באספקת המים או סיבה אחרת. במקרה שנזילת המים אכן קיימת מאספקת המים אז נוכל להבחין אם היא נובעת ממים חמים או קרים.

 

מצלמה אופטית לאיתור נזילות

נחדיר אל תוך הצנרת מצלמה בעלת סיב אופטי המשדרת על גבי מסך מה קורה בתוך הצנרת ומהיכן נובעת הנזילה.

 

גלאי לחות לגילוי נזילות

גלאי הלחות הוא מכשיר הבודק היכן יש ואין לחות. במהלך הבדיקה האינסטלטור מעביר את המכשיר כלפי הקיר ובודק האם ישנה נזילה במקום. יש מקומות שיראו שאין/יש לחות מוגברת, במידה ותהיה נזילה המכשיר יראה שישנה לחות מוגברת ובאותו מקום יש בעצם נזילה.

 

מערכת גילוי אקוסטית

את מערכת הגילוי האקוסטית נמקם היכן שהנזילה פחות או יותר נמצאת כאשר נמקם אותה שם נאזין למערכת אספקת המים ובנוסף לאתר את הנזילה בעזרתו ברגע שנמצא את הנזילה הגלאי האקוסטי יעביר לנו אות וכך נדע שהמקום הוא הבעיה.

אלו הם בעצם הדרכים בהם ניתן לאתר נזילות מים חלק מהנזילות יהיו לנו גלויות וחלקן יהיו נזילות סמויות ובעזרת המיכשור המתקדם שלנו אנו מציעים איתור נזילות ללא הרס.

 

איתור נזילות בבאר יעקב – 24 שעות ביממה

חברת תרמו-פרו מתמחה באיתור נזילות בבאר יעקב מתחייבים למחירים הוגנים, שרות אדיב, אמין ובעיקר מקצועי כך שאם אתם מחפשים מאתר נזילות מים בבאר יעקב אתם יודעים כבר למי לפנות!

חשוב לטפל בבעיה בהקדם על מנת לחסוך עוגמת נפש מיותרת בהמשך, שכן לבעיה זו ישנם כמה וכמה "צרות" גם בטיחותיות וגם בריאותיות.

חייגו עכשיו למוקד שלנו 052-5137790 ונגיע אליכם בהקדם המיידי עם צוות אינסטלטורים אדיב ומקצועי שיפתור לכם את נזילת המים אחת ולתמיד ללא הרס ובמחיר הוגן!

בהחלט! זה עיקר עבודתנו לאתר נזילות ללא הרס 24 שעות לשירותכם, לפרטים נוספים היכנסו לאתר.

כמובן! אנו משתמשים במיטב הטכנולוגיה החדישה בתחום איתור הנזילות על מנת למזער נזקים ולאתר את הנזילה ללא הרס.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בחומרת וסוג הנזילה ומיקומה, על מנת שתוכלו לדעת את המחיר לאיתור נזילות היכנסו עכשיו למאמר ולמחירון שלנו המופיע באתר.

בהחלט! לרשותינו צוות אינסטלטורים הזמין עבורכם 24 שעות ביממה ויגיע לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת לשרת אתכם ולפתור את התקלה ולאתר את הנזילה בהקדם האפשרי על הצד הטוב ביותר. לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

בוודאי! אנו דוגלים בשקיפות עם לקוחותינו כך שפירסמנו עבורכם מחירון מלא לשירותי אינסטלציה. היכנס עכשיו וצפו בעצמכם.

תרמו פרו - אינסטלטור

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מדובר במקרה דחוף? התקשרו עכשיו 052-5137790 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר.

5/5

מאמרים נוספים

עקבו אחרינו בפייסבוק ותהנו מ10% הנחה!

איזורי שירות נוספים

דילוג לתוכן